{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Bange for prutter :( {{forumTopicSubject}}

Hej HG..
det lyder nok lidt øh mystisk.
Men Trille er simpelthen så bange for "bang" lyde, så selv små prutter, får hende til at forlade rummet og gemme sig smiley
Hvordan træner man "nytårs" angst .. Sådan så hun i det mindste ikke er ved at gå ud af sit gode skind når man slår en lille prut..

Mit nytår foregår heldigvis langt væk fra en stor by, hvor man kun kan se fyrværkeriet og ikke hører det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for prutter :(
  • #1   23. nov 2013 Der kan man bruge en lyd cd (se evt min annonce), som man træner hunden til ikke at være bange for f.eks nytårs krudt eller torden mm.

• #2   23. nov 2013 Hvor gammel er hun?

• #4   23. nov 2013 1. .......... man kunne jo holde op med at prutte..... smiley

2. ..........og hvis du alligevel holder Nytår langt væk fra " knald " , er der jo ingen grund til at træne Nytårs-angst smiley

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #5   23. nov 2013 Er du sikker på, at det er lyden og ikke lugten hun flygter fra smiley

• #6   23. nov 2013 Hun er 4½
    Grin.. Jeps desværre er det lyden..
    Og tro mig jeg undgår for det meste at prutte i hendes nærvær smiley Men der sker jo en upser engang imellem smiley
    Sagen er jo jeg ikke kan garentere at jeg er væk fra larm alle år. Men sidste år og i år er jeg.
    Tror jeg må prøve en thundershirt til hende nytår. Alle brag skræmmer hende fra vid og sans. Selv torden.

• #7   23. nov 2013 Har taget min hund en enkelt gang i at hun ligger helt stille og slapper af og pludselig slår hun en ordentligt skid og flyver op og kigger den vej og gøer af sin egen prut smiley

Men ja som der bliver sagt kan man få lyd cd'er eller bare sørge for at være der så hunden føler sig tryk smiley

• #8   23. nov 2013 Hvad gør den der thundershirt egentlig?? Er det ik bare en fix stram trøje ting den har på....?

• #9   23. nov 2013 Thundershirten kan også have den modatte virkning og gøre angsten endnu værre.
    Kender en, hvis hund endte med at blive rædselsslagen frem for bare at være bange, når bare den så Thundershirten.
    Hunden fandt lyn hurtig ud af, at hvis den fik Thundershirtrn på, så skete der alt det den var bange for.

Kommentér på:
Bange for prutter :(

Annonce