{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Ubehagelig gåtur {{forumTopicSubject}}

var lige ude og gå med bella her til aften. Vi gik hen i en af parkerne ( lejlighedskopleks område ) for at kigge efter den lille mops der er blevet stjålet tidligere i dag.
Vi går så ind igennem den park og den nærliggende park der ligger op til for at komme hjem af en anden vej som vi kom fra.
Jeg gå bag om en blok hvor de så også ligger nogle rækkehuse. Jeg kan godt hører at der er en hund der gør og den gør ikke som om det er bare fordi den lige hører os. Nej den gør agresivt.
Da min veninde har fortalt mig at der bor 2 store rotwielere derinde som aldrig bliver luftet andet end det lille område der bag porten der er der. Nå vi går forbi og kommer om på siden af huset. Skal lige siges vi går ikke op og ned af huset men omkring 3oo m derfra. Jeg kigger så op på den mur der er der og ser et stort sort hundehoved kigge over. jeg gik stille videre og kigger så igen da jeg kan hører hunde vikrlig brokker sig. Så ser jeg at den store hund som jeg går udfra det er, vikrelig prver at komme over muren og jeg mener den kæmper for at komme over.
Jeg går over på den anden side og over på p-pladsen ved en anden blok for at komme væk. Jeg blev virkelig bange da jeg stadigvæk kan se den kæmper som en gal for at komme ud og æde os.......
Jeg griber tlf og ringer til min veinde for at advare hende mod at gå den vej med sin hund nogensinde. Hun fortæller mig så at de kommer aldrig ud at gå, de erså kun derinde i gården der ikke er større end et frimærke. Og at ejeren er skide ligeglad med dem, de fungere kun som vagthunde for hans hjem.

Jeg er bare mega bange for at gå forbi der igen når jeg skal over til min veninde. Så godt der er andre veje derover.
jeg tænker så bare at det nok går galt en gang den skal nok komme over. Jeg tør så slet ike tænke på om det er et barn eller hund det så kommer til at gå ud over da der render børn og leger der om sommeren.

Lige et lidt langt indlæg fra mig. Men hold op jeg blev bange for den hund.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehagelig gåtur
Kommentér på:
Ubehagelig gåtur

Annonce