{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

dominere hun?? {{forumTopicSubject}}

Vi har en mops på næsten 2 år.Min 8 årige datter og hende har været uadskellige siden hun kom hjem til os som 8 ugers.

Hvis michelle er på værrelse med lukket dør sidder moppen troligt og venter til hun kommer ud,hun følger hende overalt
Er michelle syg så vogter moppen over hende ingen hverken hunde eller os må nærme os hende uden hun ryger efter os,,hun gør så ikke noget advarer bare.

Hvis far mand leger med ungerne og han gør noget ved michelle så er moppen der med det sammen og prøver at bide ham

Moppen har fast soveplads hos michelle,,skal hun ud og tisse om natten så går moppen med og venter,,kravler hun op i vores seng følger moppen troligt med dte er så sødt men men,,,når vi slukker lyster gearer hun op,,hun bliver lidt vild og prøver at parre op af michelle arm,,ben hvad hun lige kan få fat i ,,,det varer ca 5-10 minutter og vi prøver at sætte hende ned osv men hun bliver ved,hvorfor gør hun det? og har nogen gode råd til hvordan vi lærer hende at lade være?

Hun kan også finde på det når michelle sidder og tegner eller lignede og hun har aldrig gjort det på hverken os voksne eller vores 6 årige søn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dominere hun??
  • #1   21. feb 2010 slukker lyset:-))

• #2   21. feb 2010 Jeg vil nok på en eller anden måde få trænet hunden i at være mere selvstændig og vise at pigen ikke har brug for dens beskyttelse døgnet rundt.
    Træner hun med den? går ture?

Det bedste ville nok være en adfærdsbehandler for ikke at ødelægge noget!

• #3   21. feb 2010 vi bor på stor gård og for det meste rener hun frit herude men når der gås tur så er det michelle der holder hende......

Mener du at der er noget i vejen med hunden eller hvordan?og at hun gør disse ting fordi hun ikke er "hel" uden min datter?

jeg har selv tænkt på at hvis hun nu havde været en stor rotweiler eller andet kunne vi ikke have hende

• #4   21. feb 2010 tror hun gør det fordi hun føler at hun 'leder' over din datter og derfor er det hendes ansvar at passe på hende...
    Det er jo ikke noget der er galt med hunden men ville få en adfærdsbehandler ud for at undgå at lave fejl i træningen..

• #5   21. feb 2010 jeg ville prøve at lade andre overtage noget af 'arbejdet' med mopsen. Andre lufter hende, giver mad, træner osv. så hun vænner sig til at komme lidt fra Michelle. Gerne flere, så hun ikke knytter sig så hårdt til én bestemt person:-)
    det er sødt i starten, men kan godt blive for meget når det fortsætter så intenst:-)

• #6   21. feb 2010 Jeg vil bestemt foreslå at hunden steriiseres, da det vildæmpe hendes adfærd og signaler. Jeg ved godt at I opdrætter, men sådan er det nu engang og det er vel vigtigere at jeres datter er tryg og hun og hunden kan få et roligere forhold.

• #7   21. feb 2010 gitte,,,hun skal steriliseres da hun fik kejsersnit sidst men jeg venter lige rette tidspunkt,

Da hun havde hvalpe måtte michelle også ligge ved siden af dem når hun skulle give mælk ellers var det en kamp
    ja det er sødt og michelle elsker den hund og syntes ikke det er for meget,,endnu,,

Det er mig der foder hende og hun kan også sagtens putte hos os andre ganske kort inden hun finder michelle igen,,,fks hvis hun gemmer sig under dynene så går hunden helt i panik det er faktisk lidt synd

Kommentér på:
dominere hun??

Annonce