{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Tæven dominere {{forumTopicSubject}}

Vi har en dejligt schæfter tæve på 2½ år, hun er super glad for at lege med andre hunde og gør det tit, nu har hun pludselig ud af ingenting besluttet at små hund skal dominires.

Hun havde leget hver dag ude på marken med en lille hund, uden problemer og pludselig igår begyndte hun at knurre af den og stå med posten oven på den, den hylede og dens ejer ville ikke have at hundende var sammen mere, nogle gode råd til hvordan vi lære hende at små hunde skal man passe på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæven dominere
  • #1   18. jun 2011 Hvis hun kun lagde poten på den, er det i mine øjne, en pivet ejer af den lille hund,, Tes har tit fået de små til at hyle på den måde og to sekunder efter har de jagtet hende hehe Måske den anden hund bare har virket dominant på hende og hun så lige fortalte at den leg gad hun ik være med til.

• #2   18. jun 2011 Ina O jeg er fuldstændig klar over at det er mit ansvar som ejer af den store hund, jeg efterlyste bare nogle gode råd til hvordan jeg evt kan få det til at fungere, da det ville være dejligt om vores hunde kunne være sammen, nå menneskerne har det hyggeligt sammen, specielt fordi hun ikke har vist disse tegn før, men tak for din kommentar

• #3   18. jun 2011 Nu er dominans kun noget derforegår hjemme i egen flok, så udtrykket kan ikke bruges blandt fremmede hunde. Der er formentlig i stedet tale om vild leg eller bully-adfærd. Find ligeværdige legekammerater, så hun oplever forskellige roller i legen. Hun skal også prøve at være "den lille hund" ind i mellem.

Kommentér på:
Tæven dominere

Annonce