sove alene {{forumTopicSubject}}
hej med jer
jeg vil gerne høre hvordan i ville gøre det her..
vi har et to etagers hus med en ja stige trappe så kenzo skal være neden under og det vil sige sove alene..
han putter ikke på en han kan godt lig at ligge alene men nogen gange så piver han lidt og hopper op af lågen til hans rum jeg sover lige ved siden af lågen men når så han står der og hopper så er jeg gået ind til ham jeg må vel enlig ikke gå ind når han piver????
men så tænker jeg han er også så lille så man skal vel også vise ham man er der for ham???
når så jeg går ind skal han bare lige se man er der så kravler han væk og ligger sig til at sove igen, hvis ikke han lige skal ud og tisse
han er så dygtig til at pive lidt ved døren når han skal.. så går jeg og så nogle timer efter starter det igen men han skal blive i det rum til vi står op når vi er oppe kan han sove hvor han vil.. er jeg helt galt på den???
hvad ville i gøre??? på en tidspunkt vil jeg jo gerne op i sengen igen :0)
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 70 Svar: 393
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Jeg ville smide mig på en madras ved siden af ham, indtil han var helt tryg ved at ligge alene
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 951
jeg tænkte når han nu ikke har behov for at ligge på maven af en og sove så skulle man måske bare vise ham at det er der han sover men jeg er der jo med det samme det er heller ikke forde jeg ikke vil sove med ham det vil jeg rigtig gerne men han vil ligge koldt jeg bliver også gerne i stuen de måneder det tager jeg vil bare gerne lære ham det på en god måde
sove alene