865 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til negle klip {{forumTopicSubject}}
Ludwig er BESTEMT ik tilfreds når jeg klipper negle på ham - og det resultere i at jeg ikke gør det så ofte som jeg skal han blir ved, knurre og snapper ud efter mig
og nu hvor jeg ikke klipper dem så tit, har han jo meget lange negle, FOR lange...
Har i nogle gode ideer til hvordan han kan blive "glad" eller ihvertfald acceptere at jeg skal klippe hans negle?
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Når det kommer til selve klipningen er min erfaring, at jo hurtigere, mere bestemt, effektivt og ikke tøvende det foregår, jo bedre.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
Bagpoterne har han ikke så forfærdelig meget imod, men forpoterne er slemme.
Jeg giver ham ostehapser og roser hver gang jeg har klippet en negl
Men det er svært, fordi han vil meget gerne bide i mine fingre, og han knurrer os
dec 2008
Og når nu, det er gået forholdsvis fint i dag, ville jeg ikke lade der gå særlig lang tid før næste gang, så han ligesom "holder sig i form".
Allerede i morgen ville jeg præsentere ham for saksen igen og side o nusse med poterne mens han kan se saksen og får noget lækkert.
Held og lykke
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 122
Annette H: hvor køber man sådan en??
dec 2008
Det er da en fuldstændig afsindig historie. Jeg håber, du meldte hende.
Michelle
Helt enig. Det er ligesom, når små børn skal have tøj på. Når man selv er fuldstændig overbevist om, at nu skal vi lige ordne dether og er bestemt men rolig er det sjældent et problem. Sidst kom jeg til at klippe en af Disens negle lidt for langt ned og det gjorde mig selvfølgelig usikker, hvilket hun straks mærkede, så vi havde lidt bøvl med resten. Men sidst hun var til dyrlægen fik hun også lige klippet neglene og der havde hun nærmest ikke ænset det
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
Den klipper virkede bedre, så den fik jeg med.
Jeg vil vende ham til klipperen, fordi han skal ikke have lange negle - det er sku synd. Det var grunden til den ene negl brækkede på midten. Synd for Ludwig
Godt den blev klippet af - nu ka man slet ik høre når Ludwig går hen over trægulvet.
Hjælp til negle klip