{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Hjælp til bløde negle. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg altid haft super bløde negle. I mange år har jeg så brugt kunstige negle man limede på, fordi mine egne blot var noget ged der knækkede hele tiden.
Man da lim ødelægger neglen, har jeg siden oktober sidste år først brugt gel, men det bliver mine negle blot endnu tyndere af smiley
Det var sådan til sidst at skulle jeg skifte en negl gjorde det herre-naller når de skulle under uv lampen smiley

Så jeg gik over til akryl, og efter mange håbløse forsøg fik jeg det til at fungere, dog ikke uden at ender ikke sad så godt fast, så der kom møg ind under neglen, og det er ikke særligt flatterende smiley

Jeg besluttede mig for at holde en pause, og prøve at forstærke mine egne negle mens de gror ud til en tilpas længde, hvor jeg så igen vil forsøge at forstærke dem med akryl.
Det ses i øvrigt tydeligt hvornår jeg startede med akryl, mine negle er tykkere på den inderste halvdel, og det passer med det de har groet siden jeg skiftede over til akryl.

Jeg har så købt HerOme Nail hardener, extra strong
Jeg følger pt flg brugsanvisning :

dag 1 : renser neglene grundigt, kommer et tyndt lag på, og når det er tørt, kommer jeg negleolie på neglebånd og kanter.

dag 2 : kommes et nyt tyndt lag oven på, og igen olie når det er tørt.

dag 3 : tages det hele af med neglelak fjerner og man starter forfra med et nyt tyndt lag, hvor man dagen efter kommer endnu et på.

den hardener fra HerOme er nu godt nok stærke sager, og mens det tørre gør det lidt ondt, især på den del af neglen der er tynd.

Nogen der har erfaringer med HerOme produkter ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bløde negle.
Kommentér på:
Hjælp til bløde negle.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce