{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang kamp hunde hjælp med at stemme
  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #1   20. jan 2010 Har stem ;0)))

• #2   20. jan 2010 Det er nok næppe en stemme der der reder noget som helst

• #3   20. jan 2010 så er der stemt.men for et forbud
    M

• Geronimo
    Geronimo Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 220
    #4   20. jan 2010 Også stemt for et forbud

• #7   20. jan 2010
    ***Krumme og Cult Shaker nu med pokal**
    Jeg er helt enig med dig,jeg er bare ikke så vild med de muskelhunde.
    så ja det er nok et lidt tyndt grundlag at stemme på
    M

• #8   20. jan 2010 Danni J
    er det dem ude ved odder som også har en pension
    M

• #9   20. jan 2010 Vi må ikke genralisere mennekser, men vi må åbenbart godt forbyde 14 slags hunde, puha det jo race uddryddelse, det minder lidt om 2. verdenkrig. klart imod.

• #11   20. jan 2010 Danni J
    den hedder splidholm
    M

• #13   20. jan 2010 Hvilekligheder er det du mener amstaff og dogo argentino har

• #14   20. jan 2010 Danni J
    vi får passet vores hunde der når vi er på ferie. et rigtig godt sted og kompatente mennesker
    M

• #15   20. jan 2010 har stemt imod da det ikke er hunden der er noget galdt med men ejeren.... min mening! smiley

• #16   20. jan 2010 Danni - vi overvejede faktisk et kort øjeblik at få en hvalp derfra smiley vi snakkede med Birgitte om det, og vi kiggede hvalpe (NÅHR) men men men besluttede at det ikke var en hund for os lige pt.... men måske om nogle år hvis forbuddet ikke udrydder dem inden smiley

T

• #17   20. jan 2010 Ann-Sofie A - det kan vi godt blive enige om, men det er nu engang endnu sværere at forbyde ejerne smiley

• #18   20. jan 2010 tavlepåbud!

T

• #20   20. jan 2010 tak for alle de beskeder. Synes bare man skal se hvem man sælger de hunde til, også skulle der laves en kæmpe bøde, hvis der sker noget med folk eller andre hunde.. eller ska der være en slags tjek ved dyrelægen, måske 2-4 gange om året hvor de så kaldte muskle hunde bliver tjekket. Så det er de rigtige folk som har de hunde, for dem som er gode og dejlige familie hunde.
    hvis de har den rette ejer og man opdrager dem rigtig, og ikke bare provokere temp. frem i dem, som ders race har.

• #21   20. jan 2010 jeg er imod

men synes ideen om forbud mod tavleløse hunde af kamp/muskel/moloss/vogter (fik jeg det hele med he he) racerne lyder rigtig god

• #22   20. jan 2010 Anne-Cathrine
    lige præcis den holdning jeg også har
    dem der vil have en hund der er bindegal skal nok få det, om de så vælger at få en af de ulovlig gjorte racer trods forbuddet eller de vælger en anden race og gør den tosset i hovedet

dette forbud vil jeg tro primært rammer de ansvarsfulde ejere af racerne desværre

og hvis dyrlæger og politi ikke kan genkende de sølle to racer der er forbudte nu, hvordan i alverden skal det forbud så blive håndhævet??
    det vil da bare blive til en masse blandinger, med nogle af de tilbageværende racer når de skal registreres
    så som bullmastiff, cane corso osv osv

• #26   21. jan 2010 har stemt , er imod dem, så stemt for at de skal væk.

• #27   21. jan 2010 Jeanette - for det første vard et michael der skrev at han var imod..... og mig (tine) der gerne vil have en Dogo... smiley
    men ved du hvad? hvor gerne jeg end vil have en dogo.... så er den eneste udvej efterhånden nok et forbud...... En dogo har altid været min drøm, men har dog selverkendelse nok til at indse at tiden ikke har været endnu... det er der så en del andre der ikke har haft og dem kan vi så sige tak til....
    og hvis jeg forstod dig rigtigt, at du lige har skrevet at du har en pit.... så er du da en af dem der skal have den største tak overhovedet for at jeg nok aldrig får min drømme hund!
    og så kan det vist diskuteres hvem af os der er mest lam at høre på!

T

• #28   21. jan 2010 Og Jeanette jeg håber så at du bor i Sverige med din Pitbull!!!

Men synes det er lidt underligt at TV2 starter 2 forskellige afstemninger!!

Ved godt det er 2 forskellige programmer, men da stadig noget underligt noget, men tjek det her link og ja stem igen LOL:

http://go.tv2.dk/article.php/id-27938110.html

• #30   21. jan 2010 Krumme - Tosser? det var da et møj så pænt ord at bruge...?

T

• #32   21. jan 2010

Krumme - ja okay, så forstår jeg bedre.... he he

T

• #33   21. jan 2010 håber virkelig der blir stemt på de skal forbydes, det næste blir jo de tar livet af et barn.

• #35   21. jan 2010 Krumme - kunne jeg også nemt, så det er ret heldigt at jeg skal på job nu smiley
    har ikke specielt meget til overs for "visse typer" af mennesker og det har det med at komme til udtryk gennem tastaturet smiley

T

• #37   21. jan 2010 Susie C nu er det jo sådan at disse hunderacer går ikke efter mennesker, eller jo en eenklt eller 2 gør, men dem har du med 100% sikkerhed aldrig mødt og kommer du heller ikke til, da der er så at sige næsten ingen her i landet....

Men kan da tale for min egen race Staffordshire Bull Terrier, de blev i sin tid for ca 100år siden opdraget til at 2 ben er godt og 4 dårligt, og ja blev i mener jeg 2005 kåret til årets familiehund i England...

Så den der med at de går efter mennesker, ja så tror jeg desværre det er nogle helt andre racer vi skal have forbudt, og det bliver familien danmark ikke glad for at høre smiley

Så er noget træt af at høre den med at tænk hvis det var et barn!!! ja så var der ikke sket noget......

• #38   21. jan 2010 Også stemt for et forbud....

• #39   21. jan 2010 Fuldstændig latterligt. Er helt enig med Jørgen.....

• #40   21. jan 2010 Er der da ikke et barn der er blevet skamferet af sådan en hund, det var da kun et held at det barn ikke blev mere lemlestet.

• #41   21. jan 2010 jo men der er da mindst 10 andre børn der er blevet skambidt af "almindelige" hunde, men man læser jo kun det der er spændende....

Og nu skriver du er der da ikke et barn der er blevet skamferet af sådan en hund..... du aner det jo ikke engang, du hopper bare med på vognen og så derud af, husk nu man skal ikke tro på alt man læser smiley

• #42   21. jan 2010 Susie.... den der kommentar er jo SÅ langt ude: "Er der da ikke et barn der er blevet skamferet af sådan en hund, det var da kun et held at det barn ikke blev mere lemlestet."

HALLO..... DET ER 14 RACER VI SNAKKER OM!!!!! ER de alle hoppet på et lille barn på en gang eller hva??? Hvor mange rottweilere, schæfere, labrador og gravhunde har ikke bidt et barn eller flået en hund????

Og la nu vær ' med at komme med den der "Jamen deres angreb er meget værre", for der er tale om HELE 14 racer her, og desuden er rottweiler nok IKKE en englebasse i den afdeling og var på nippet til at blive ulovlig inden "kamphundene" blev in.... husker også TYDELIGT et dødsfald på en lille dreng og en pige der fik rykket hele skalpen af i fælledparken af sin EGEN rottweiler.

Det der forbud er til at lukke op og skide i.... og jer der skriver under tænker jer overhoved ikke om. Det blir' jeres racer næste gang, for hvem skal idioterne SÅ anskaffe sig, og hvilken race skal vi så skælde ud.... tsk tsk!!!!

• #43   22. jan 2010 Christine KBH

gir dig fuldstændig ret..
    det er langt ude det forbud der..

• #45   30. jan 2010 synes satme det synd for hunden hvis de skal forbydes og luftes med mundkurv.

bare fordi en neger stjæler., hukker man da heller ikke armene af dem alle ?

iforhold til hvor mange "muskelhunde" der findes i danmark. så det jo ikke særlig slemt med antal af angreb.

• #46   3. feb 2010 Danni..... Taler da også pænt..... er det denne sætning, der bringer dit p.. i kog??? "Det der forbud er til at lukke op og skide i"............ så må du undskylde, men er bare en talemåde for noget man synes er VIRKELIG latterligt (hvilket denne kommentar som jeg henviser til var. Er jo SÅ tydeligt at mange bare sidder og dømmer uden overhoved at vide hvad der er fakta) og var ikke for at fornærme nogen smiley

Ser ihvertfald ikke at jeg ellers bander eller sviner nogen til???

Kommentér på:
ang kamp hunde hjælp med at stemme

Annonce