{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Kære hundegalleri {{forumTopicSubject}}

Min familie forstår mig ikke!!

Jeg har nu boet i min nye familie i 8 uger. Og med det samme jeg ankom opdagede jeg et problem. I stuen boede et højt tyndt grønt monster, som ingen -undtagen misserne-tog notits af. Misserne har kun små tænder og de prøvede godt nok at forsvare huset , men det forslog ikke. NOGET måtte jo gøres! Nova og Walle trak på skulderende og sagde at "mor" ikke ville blive glad hvis jeg tog sagen i egen hånd, men det blev jeg jo nødt til!! Situationen krævede en der turde træde i karakter. Og jeg gik ombord i den en mørk nattetime.
"Mor" blev ikke glad for at for finde palme over hele stuen og køkken men jeg fik den!

I morges kom vi hjem fra arbejde og gik vores sædvanelige tur på stranden og så skulle vi hjem og putte.. Glad og fro ville jeg gå ind i gæsteværelset og putte i sengen (det er der enmlig ikke nogen der ser)og så skimter jeg ud af øjenkrogen at der ude på badeværelset, mindsandten står endnu et monster -fuldstændig magen til - og gemmer sig i et hjørne!!!

OH VE!!! OH RÆDSEL!! Nova og walle sov dybt allerede og mor havde lukket døren til soveværelset. Så endnu engang måtte jeg selv klare paragrafferne og kastede mig endnu engang ud i denne unfair kamp! Men jeg vandt igen! Jeg tog den - rykkede den op ved roden og gennemgnaskede stammen. Bladene spredte jeg møjsomt over hele stuen, gangen, køkken og badeværelse sammen med dertil hørende jord, for at det ikke skulle samle sig igen. Og lige som kronen på værket tissede jeg på den for den skulle dø helt! HA! Nu tror jeg ikke der er flere af de der palmemonstre i mit hus, men endnu engang kom mor med et suk og sagde "fuuunky for fanden..." og lukkede mig ud i haven hvor nova og walle løb rundt og sagde "i told you so , i told you so"..

What to do..? Flovt som hund at sige at de eneste i min hustand der forstår mig er kattene!

Min familie forstår mig ikke!!!

/Funky.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære hundegalleri
Kommentér på:
Kære hundegalleri

Annonce