{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

tæt på at miste Amy :'( {{forumTopicSubject}}

amy var før jul ved dyrlægen fordi hun trak meget efter vejret og hun fik så en sprøjte og han sagde jeg skulle se tiden an. hun begyndte så igen og jeg ringede til dyrlægen igår. kom til dyrlægen i dag og hun fik 2 sprøjter og indlæggelse i morgen tidlig.
vi har så lige spist aftensmad herhjemme i dag og amy kasteder pludseligt hendes mad op og så kigger hun op på mig og hendes hoved er TOTALT hævet. jeg ringer til dyrlægen og siger jeg kommer med det samme.
hun bliver ved med at kaste op i bilen.. 2 min før vi er der bliver hun helt slap i kroppen og hendes tunge bliver blålig, man kan næsten heller ikke se hendes øjne mere fordi hun er så hævet.
vi kommer så ind og han kigger på amy som er meget meget svag .. han giver hende en sprøjte og siger at det var godt vi kom og siger så at hun som bivirkning fra de 2 sprøjter tidligere i dag har fået nældefeber som har tillukket hendes halsrør.
nu er vi hjemme igen og håber på hun får det bedre, hun skal indlægges i morgen og have taget røngten.
hun har efter vi er kommet hjem her for lidt siden kastet op flere gange og hendes hoved klør af den hævelse smiley

nu håber jeg bare hun er ok natten igennem.

ÅHHH har lige haft det største marridt nogensinde.. tænk hvis vi var kommet bare 10 min senere ... så var min prinsesse nok væk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tæt på at miste Amy :'(
Kommentér på:
tæt på at miste Amy :'(

Annonce