1.211 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dette er the"
HJÆLP! hvilken race er dette?
Hej. Er der nogen som ved hvilken race det er, som man ser på dette billede? Link: (link fjernet) Den er bare så kær, og kunne godt tænke mig en, men ved ikke hvad racen hedder desværre. ...
Hej. Er der nogen som ved hvilken race det er, som man ser på dette billede? Link: (link fjernet) Den er bare så kær, og kunne godt tænke mig en, men ved ikke hvad racen hedder desværre. ...
Skrevet af: ditte . - 17. maj 2010
"Off the leash"
Nu må I sige hvad I vil, men jeg synes altså, at der er en fantastisk stor glæde, både fra hundens side og min egen, ved at kunne gå en tur uden snor på hunden. Hun får lov at gå og snuse, som det pa...
Nu må I sige hvad I vil, men jeg synes altså, at der er en fantastisk stor glæde, både fra hundens side og min egen, ved at kunne gå en tur uden snor på hunden. Hun får lov at gå og snuse, som det pa...
Skrevet af: Miemiv - Sølvrøvens mareridt - 10. okt 2014
Spar penge på din forsikring
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 85
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 281
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Det er rørende at hun redder drengen, men et eller andet sted så spekulerer jeg på om hun vidste hvad hun gik ind til? Jeg tror der er mange hunde, der kunne finde på at løbe op til en puma, ikke for at angribe, men mere af nysgerrighed.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
En puma kan veje 120-130 kg og voksne kan nedlægge en elg alene.
Ingen hund alene, vil have en chance mod en voksen puma.
dette er the rael deal kamp hund