{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND SPISER EGEN LORT!?
  • #1   3. jan 2010 Det er der faktisk mange hvalpe der gør. Man kan få noget hos dyrlægen man kan give i fodret som gør de ikke vil spise det, ellers har jeg hørt at ananas virker på samme måde.. Men skæld ham ud når han gør det, for det er en rigtig dårlig vane.

• #2   3. jan 2010 Vores nabo´s hund på 7 mdr.. gør det samme... De har fået det råd at gi´ ham ekstra B-vitaminer og altid ha´ ham i snor, så de kan tage affære når han gør det.. Umiddelbart ser det ud til at hjælpe..

• #3   3. jan 2010 HAn bliver luftet 4 gange om dagen sommetider 3 gange afhængig af, hvornår vi er hjemme så jo gør han. MEn f.eks her op til nytåret har han ikke ville hverken stort eller småt uden for og haft uheld inde især om natten.
    MEn når vi opdager det skælder vi ham også ud. For det er godt nok ucharmerende og ulækkert.

• #4   3. jan 2010 Spørger som Charlotte -bliver han ikke luftet? For i så fald skulle den slags jo ikke være at finde under sengen e.l.

Det er ikke så usædvanlig en vane (desværre), men kan være svær at afvænne.
    Først og fremmest hjælper det jo at samle op efter hunden, så der ikke er noget den kan få fat i. Og dernæst kan man give hunden nogen tabletter (der findes osse forskellige ikke-medicinske muligheder. mener ananas er en af dem) der gør at dens afføring smager grimt og at den derfor ikke vil spise det. Men det kræver self at det kun er dens egen den spiser

• #5   3. jan 2010 Put ananas i hans foder..

Men når han sætter sig indenfor, så smaler I det vel op med det samme?

• #6   3. jan 2010 De piller som man kan få ved dyrlægen hedderkaprotabs. De virker, men min tæve vender desværre tilbage til sit lortespiseri igen efter et par måneder, så må vi starte forfra med pillerne.

• #7   3. jan 2010 skal jeg være ærlig, tror jeg ikke det nytter at skælde ud, når først han er igang med at spise. Jeg tror ikke hunden ved hvad den får skæld ud for.

Det gælder om at tage den lige inden den sætter tænderne i, så man kan stoppe den, aflede med noget andet, og så self rose den når nu den ikke tog lorten

• #8   3. jan 2010 Selvfølgelig gør jeg det, men hvis han gør det om natten har jeg ikke en chance for at samle det op før når jeg står op og opdager det.
    Men ellers samler jeg det da op med det samme.

• #10   3. jan 2010 Min chihuahua tæve, har også haft utrolig mange uheld indenfor da hun var 4 - 7 måneder, og jeg fandt så ud af det var fordi at hun er en sær lille en, der kun vil det ene og det andet, specielle steder, og eftersom jeg lærte det, er det aldrig sket efter.
    Og nu jeg har kun erfaring med at Baby laver afføring 3 gange om dagen, om morgen middag aften,(lyder vildsomt, men det er helt normalt siger dyrlægen) så jeg sørger for at gå indtil at hun har lavet begge ting, så kan vi godt gå hjem igen smiley
    - Men da hun også lavede afføring inden for, spiste hun det også, en meget grim vane, eftersom at hun elsker at møsse :-), fandt også hurtigt ud af at det ikke nyttede noget at skælde hende ud, så lad vær med det smiley
    Håber at du kan bruge noget af det ..
    Mvh.

• #12   5. jan 2010 Laila -det kræver jo at hunden faktisk ved hvad den får skæld ud for. Og jeg tvivler på trådstarter stikker klør 5 ind i munden på hunden og henter lorten ud, så hunden får godt nok skæld ud, men den får osse lov at æde færdigt (og dvs den får sin belønning, som vejer noget tungere end en "skideballe")

Kommentér på:
HUND SPISER EGEN LORT!?

Annonce