{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Hjælp! Hund spiser sin egen bæ {{forumTopicSubject}}

Vi har for 4 uger siden fået vores dejlige hund. En Rottweiler tæve på 7 mdr.
Hun er stadig lidt utryg men det er blevet meget bedre smiley

Men.... Hun er begyndt at spise sin egen afføring. Det er altså rigtig klamt og ulækkert!!! Det er lige så snart hun er færdig, så vender hun sig og æder det....Hun får Nutrience hvalp foder. Det er vi gået over til efter vi fik hende hjem. Et stille og rolig skift. Og det var dyrhandleren der anbefalede det.

Har i nogle gode råd? Har ikke lyst til at få flere myssere af en bæ-mund smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Hund spiser sin egen bæ
  • #2   17. jun 2011 Det var da et godt forslag smiley Det vil jeg da prøve til i aften. Takker smiley

• #4   17. jun 2011 så spiser de bare de andres, men problemet er at de ikke rigtig ved hvorfor at de gør det, nogle mener det er fordi de er i vitaminunderskud

• #7   17. jun 2011 Min hund på 5 måneder gør det engang i mellem.
    Tror dog kun det er hendes egen , der er et lille græs areal tæt på os, hvor hun ofte "pøller", og når der ligger afføring fra andre hunde, snuser hun bare til det og går væk, men når hun får fat i noget afføring er det altid på størrelse med hendes egen.

• #8   17. jun 2011 Du skal i hvert fald bare passe på hvis hun også spiser andres bæ for så kan hun få orm smiley

• #9   17. jun 2011 vi havde problemet hjemme hos os også..
    men så skiftede vi foder, og slut var det.. smiley
    vi bruger nu arion.. og forskellen på lugten af vores tidligere foder også arion er også en kæmpe.. arions lugter næsten ikke..

det kan jo være at jeres foder lugter ens når det kommer ind som når det kommer ud..

• #10   17. jun 2011 Tak for alle jeres svar. Vi plejer normalt at fjerne hendes bæ næsten lige så hurtig det komme ud. For at hun ikke skal nå at tage det.. Ved ikke om hun for nylig er blevet behandlet for orm, men det vil jeg da undersøge. Og ¨så overveje om vi skal finde et andet foder.

• #11   17. jun 2011 Vores hund har haft samme problem. Jeg snakkede med dyrlægen og hun sagde at det kan blive til en rigtig dårlig vane så det skulle stoppes med det samme.
    Jeg gik ud med ham med masser af godbidder som han fik lige så snart han var færdig med nr.2
    Han var aldrig interesseret i andres, hun hans eget lort smiley
    Det gik over 3 dage efter og nu går han det bare slet ikk mere. Prøv inden du skifter mad hvis din hun er glad for det smiley

Kommentér på:
Hjælp! Hund spiser sin egen bæ

Annonce