{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Knurrer af nyt familiemedlem {{forumTopicSubject}}

Vores hanhund, som med tiden er blevet meget tolerant overfor de fleste mennesker, men han kan af en mystisk årsag ikke lide min kærestes, lillebrors kæreste - altså min svigerinde.

Hun har selv hund og er meget glad for Tjalfe og hun både prøver at lege med ham og kæle med ham, men så snart hun gør det, så knurrer han ad hende. Han viser ikke tænder og kigger heller ikke på hende, men han kan ihvertfald ikke lide hende.

Vi aner ikke, hvad vi skal gøre.
Han kan lide alle andre og står min svoger og kæler med ham og hun så kommer, så knurrer han, mens han bliver kælet.
Han gør ingen tegn til at ville gøre mere ud af hans knurren, men det er stadig ikke iorden, dog kan vi jo ikke tvinge hunden til at kunne lide hende.

De har mødt hinanden mange gange efterhånden og det har været sådan lige fra dag 1, selvom hun fra start af har vist stor intersse for ham og sådan set stadig gør det, dog er hun ikke helt så tryg mere ved situationen og klapper ham ikke lige så mege. Hun opsøger ikke selv Tjalfe, men er bestemt heller ikke bange, for ham,

Hvad gør man for at hunden skal kunne lide hende og hvordan kanb det være han ikke kan lide hende?
Han plejer at kunne lide alle de mennsker han får lov til at kende. Han er bestemt ikke en hund man lige går hen og klapper, hvis ikke man kender ham, men så snart han får lov til at snuse til vedkommende først, så er der ingen problemer... pånær lige med min svigerinde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knurrer af nyt familiemedlem
Kommentér på:
Knurrer af nyt familiemedlem

Annonce