Lige nyt om Bertram... {{forumTopicSubject}}
Ja så håber vi at det er overståede for denne gang, Bertram har som sagt været inde og blive opereret på begge øjne nu, som jeg har luftet tidligerer havde vi en mistanke om at dyrlægen havde været inde og rode i det andet øje da han var inde første gang, og det havde han osse ganske rigtigt, han havde bare lige kigget på det sagde han, så vi skulle nok få lidt rabat, det fik vi så, sølle 430 kr, og i forhold til hvad det løb op i, ja så er jeg sku lidt bitter, næsten 7000 kr har vi måtte betale, det er godt nok osse for at han blev kastrerede i samme omgang, men det kostede kun 1500 ud af de 7000 kr...
Så ja min konklusion er vist at jeg ikke vil anbefale fakse dyrehospital til nogle, vi har ihvertfald tænkt os at skifte.
Nå men Bertram har det godt under omstændighederne og skal nu ha en kæmpe krave på de næste 4-5 dage, det er virklig synd for ham, men vi nusser om ham og lidt forkælet har han vel lov at blive i disse dage...
Jeg vil osse lige i samme omgang fortælle lidt om det nyeste skud på stammen Cia, hun har vist sig at værer en lille super teorist, der skal bides i ALT, og en lille mogge er hun osse, hun gør og knurrer af Bertram når hun har stjålet hans mad og han vil ta det tilbage, så ja der er vist meget stærke leder egenskaber hos hende, hendes mor var osse fører hunden på kendlen, så hun har det vist ikke fra fremmede, det posivtive er at hun er rigtig dygtig til at besørge udenfor, og det er meget småt med uheld indenfor, og vi er super glade for hende for hun er jo mega charmerende og en lille frækkert.... ;o)
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Lige nyt om Bertram...