{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Min stakkels lille hund... {{forumTopicSubject}}

Min ene jack russell terrier har det så slemt med saltet på gaderne. Jeg har i dag måtte have dyrlægehjælp, da han i den grad slikker og bider i sine poter. Og det er selvom han får potevoks på og får skyllet poter når han kommer hjem, og selvfølgelig tørret godt.
Så nu er han kommet på binyrebark hormon for at klare saltet. det har jeg godt nok aldrig prøvet før, og jeg har da haft hunde i mere end 30 år.
Den anden jack russell på 13½ år har ingen problemer med saltet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min stakkels lille hund...
  • #1   21. dec 2009 Stakkels vuffer!

    Har du overvejet at købe sko til den?


  • #2   21. dec 2009 Jeg ville også kigge mig om efter nogle sko..

    Måske vil den går sjovt i starten, til gengæld vil den ikke have ondt..


  • #3   21. dec 2009 Ja, undskyld mit dumme spørgsmål, men når en hund bider og slikker sine poter efter en gåtur, betyder det så, at den tager skade af saltet?

    For jeg har lige fået hund i fredags, og hver gang vi kommer hjem fra en gåtur, ligger han sig på gulvet og slikker/bider i sine forpoter i et par minutter. Hvis dette er tilfældet, vil jeg da gøre noget ved det, så jeg kan hjælpe min lille vuf. Han skulle jo helst ikke have ondt?


  • #4   21. dec 2009 Rebecca> at han bider og slikker i sine poter er helt sikkert tegn på ubehag, måske endda smerte... i dette vejr er det vigtigt du vasker poterne godt efter gåtur, da salten simpelthen svier forfærdeligt i hundepoter

  • #5   21. dec 2009 hov og til trådstarter - hvad med sko?

  • #6   21. dec 2009 Åh, tak for dit svar.

    Min stakkels hund dog smiley Det vidste jeg slet ikke, at det kunne. Men så er det jo godt, at jeg fandt ud af det allerede nu, hvor jeg kun har haft ham i 3 dage, så jeg kan gøre noget ved det.

    Kopattesalve, er det noget, jeg kan bruge?


  • #7   21. dec 2009 maj-Britt ....øv for pokker....hvordan ser poterne ud på den lille stakkel ?

    I år har jeg også lidt problemer på turene....ind imellem går Sakki som hvis han gik på glasskår...kan dog ingen revner finde overhovedet...
    Hvor har ondt af alle de hunde, der har problemer med alt det salt fortiden smiley

    Rebecca....kopattesalve er fint, hvis hunden ellers kan holde sig væk fra det - her blir det slikket af med det samme smiley


  • #8   21. dec 2009 Tak for hjælpen smiley Jeg prøver at vaske hans fødder grundigt, når vi har været ude og gå fremover, og så putter jeg lidt kopattesalve på, og ser om han lader det blive der.

    Min hund skal IKKE lide. Ö


  • #9   21. dec 2009 han vil helt sikkert ikke have sko på, men jeg kan da prøve. Men fik at vide i dag hos maxizoo, at de har mange henvendelser om at saltet genere meget i år. Gad vide om det er blevet ændret så det ætser mere

  • #10   21. dec 2009 Ja man skulle tro at det var det døde hav de har spredt

  • #11   21. dec 2009 Mine har også før haft problemer med deres poter i salten, og jeg plejer så at have en fugtig klud med i en pose i lommen så jeg kan tøre poter undervejs, det hjælper på mine.

  • #12   21. dec 2009 skoene kan han sagtens vænne sig til, jeg har en der går med sko pga nældeallergi...

    bare stik dem på ham og lad som ingen ting, så går de underligt et par minuter og det er så det...

    jeg ville hetl sikkert bruge sko istedet for medicinsk behaqndling


Kommentér på:
Min stakkels lille hund...

Annonce