{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

11 uger lab hvalp {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har fået en lille lab hvalp. vi fik ham da han var 8 uger. I dag er han 11 uger. Han vil hele tiden bide i vores hænder og arme, hvordan får vi ham til at holde op med det?? Det skal siges at han har alle mulige former for legetøj som er til at bide i.. Men han syntes det er sjovere at bide i os. Vi har prøvet med nej og fy. Eller skal han lære det på den hårde måde ved at tag fat i nakke skindet?? Ville være dejligt med lidt råd.

På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  11 uger lab hvalp
  • #1   14. dec 2009 prøv at have et stykke legetøj af hård gummi ved hånden hele tiden og så afled hans opmærksomhed ved at stoppe det i munden af ham, når han tygger i jer...
    de er nemlig nemme at aflede opmærksomheden fra, når de er små smiley

• #2   15. dec 2009 Hvalpebideri er normalt og nej i skal overhovedet ikke være fysisk ved ham af nogen slags.
    Desuden hjæper det ikke at sige nej eller fy, hvis hunden ikke har indlært betydningen af disse ord.
    En hvalp skal lære bidehæmning.....Desuden klør dens tænder.
    Når den bider så prøv f.eks at skrige/pive højt sådan som dens søskende ville gøre og stop al kontakt,

• #4   15. dec 2009 Danni skriver det meget rigtig, men dog det der med at vise en lille hvalp at det gør ondt, ja den tror jeg så ikke rigtig på, men derimod vil jeg som Danni skriver sige en høj lyd, men straks hvalpen kikker op så give den et stk bidelegetøj så er den lynhurtig bliver afledt...........
    Jeg har altid givet mine hvalpe en skraldet gulerod, det har de haft stor fornøjelse af......

• #6   15. dec 2009 Hvalpebogen med Gween Baily er fantastisk, en bog alle hvalpe køberer burde læse inden de får en lille hvalp i huset.

• #8   15. dec 2009 Tak for jeres råd.. Har lige et enkelt spørgsmål mere.
    Hvordan får man hvalpen til at falde helt til ro efter leg?
    Vi har nemlig haft lidt svært ved at få ro på ham..

• #9   15. dec 2009 Simpelthen ved at lade være med at lege vilde lege med den, det kan ingen hvalpe klarer.

Kommentér på:
11 uger lab hvalp

Annonce