tyk, tykkere, tykkest ? {{forumTopicSubject}}
Min Emma er , som nogen ved, drægtig og skal føde 11/12.
Her den sidste uge er hun blevet meget tyk og da jeg aldrig har haft hvalpe før spørger jeg altså lige jer: Er det "normalt" at hunhunden bliver rimelig tyk så tidligt ?
Jeg kender nogen som fik lab. hvalpe for et stykke tid siden og deres tæve, som normalt er rimelig slank, blev først tyk de sidste 2 uger, før da kunne man ikke se at hun var drægtig. Hun fik 9 hvalpe.
Er det bare fordi at der måske er mange hvalpe ?....eller er det fordi hun er en anden type hund end labben ?
Hun er konstant sulten og får hvalpefoder specific pediatril xl, men er der noget andet som også er godt at give hende ud over tørfodret ?
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Ja hun er blevet scannet, det var da hun var 4 uger henne. Han talte 4 stk, men som han sagde kunne der selvfølgelig være mange flere....syntes nu at 4 er fint *GG*
nov 2005
Det sjove er bare at hun næsten ikke kan have det i fred for katten. Hendes skål er den type som hænger på væggen, men katten han stiller sig bare på bagben og hugger noget af maden *GG*
nov 2005
Ja det har jeg også hørt :0) Dem som jeg har hørt om, der har fået scannet deres hund, har også fået at vide at der var mindst 4....og der kom mindst dobbelt så mange *GG*
nov 2005
Ja katten, han er stor slem....det ham der bestemmer mellem de to :0)
Ja vi glæder os også helt vildt og er så heldige at der altid vil være en hjemme hos dem....glæder mig også til at se kattens reaktion :0)
Men har du nogle gode råd m.h.t mad til tæven efter fødslen ud over tørkost ?...eller kan hun bare nøjes med det ? Jeg kan selvfølgelig bare spørge min dyrlæge, men tit får man de bedste råd/andre råd, af dem som har haft hvalpe før :0)
nov 2005
tyk, tykkere, tykkest ?