{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

et svært valg skal besluttes ! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..

jeg står over for et svært valg..
jeg skal til at beslutte mig hvilken kennel jeg vil have en hvalp fra her til sommer..

den ene kennel er en belgisk kennel med års erfaring, masser af champions og mange gode og flotte hunde.. derfra vil jeg kunne få hvalp d. 28juli i brøndby

den anden kennel er en dansk nystartet kennel, det er deres første opdræt nogensinde, men der har jeg været og de ser søde ud. folkene der har jeg lidt svært ved at få snakket med, da vi ikke ved hvad vi skal sige til hinanden. men sleve kennelen ser god nok ud. derfra kan jeg få en hvalp i uge 26.

jeg ved bare ikke hvorfra jeg skal vælge hvalp. ! det er så svært for mig når det er min første egen hund.. jeg har brugt 2 år på at blive klar til at få en hund og så har jeg brugt ca. 3 måneder på at finde frem til disse 2 kenneler.. nu kan jeg bare ikke beslutte mig. den fra belgien koster 800eu og den fra dk koster 9000.. men det er ikke vigtigt. ! det vigtige er den rette hvalp..
har snakket med en som har en hund fra den belgiske kennel og den hund er meget flot og sød..

ved virkelig ikke hvordan jeg skal beslutte mig !! håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et svært valg skal besluttes !
Kommentér på:
et svært valg skal besluttes !

Annonce