Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang hvalpe
  • #1   19. mar 2006 Du skal nok regne med et par uger før der er øjne...

Og så går der et par uger til før hvalpene begynder at blive aktive. -- Tæven klare det hele selv det først 3 uger.

• #2   19. mar 2006 vores hvalpe er 14 dage gamle idag, og det er jo ved og få øjne... smiley Og er det ikk hurtigt at de allerede er begyndt og rende rundt... ???

• #3   19. mar 2006 Må indrømme at jeg lod tæven og hvalpene vær de første 3 uger - først efter denne tid, fik de besøg et par gange om dagen...

Men i de 3 uger - var det kun tæven jeg så til... når hun skulle have mad...

Var der en hval der var blevet skubbet til side, blev den liggende, det lyder hård, men sådan er naturen... for der var måske et eller andet i vejen med den...

• #4   19. mar 2006 Babett: Jeg kan ikk helt følge med til hvad du snakket om ?? jeg snakker jo ikk om at se til hvalpene eller noget, jeg spørg om det er normalt at hvalpene vil bekynde og rende rundt allerede nu???
    Jeg kan ikk helt undgå og se til vores hvalpe hele tiden, da de faktisk bor i vores soveværelse, og døren er åben der ind til, så Tikki kan rende ud og ind... Vi har mistet en hvalp fordi Tikki måske har sat sig på den, og det vil jeg ikk recikere igen, derfor holder vi meget øje med dem...

• #5   19. mar 2006 Så snart de får øjne - bliver de lidt mere aktive...

• #6   19. mar 2006 og jeg har fået af vide at nogle opdrættere at man skal holde meget øje med hvalpene de første 3 uger, da de godt kan være meget skrøbelige... jeg kunne aldrig nogen sinde finde på at bare lade tæven være sig selv med hvalpene i 3 uger, uden og se særlig meget til dem.. vi tager dem op mange gange om dagen for at se om de er ok, om de trækker vejret ordentligt,og om de trives godt.. hvis de ikk gør, og en af dem ikk er helt så store, så sørger jeg for at den kommer til en pat, hvor der er mest mælk, for at hjælpe den på vej, for ellers kan de andre skubbe den til side, fordi den er så lille... og af samme grund kan den jo ikk helt gøre så meget..

• #7   19. mar 2006 Babett: ja det ville jeg os mene, men det er i omvendt rællefølge vores gør det... de har ikk fået øjne endnu, men er allerede begyndt og rende rundt...

• #8   19. mar 2006 Mia & Flemming .

Nu er vi ikke alle ens.... Men hvis hvalpen er skrøbelig,,, ja, så overlever den ikke hos mig... jeg vil ikke gøre noget, som jeg senere kommer til at fortryde. Det skal jo være sunde og raske hvalpe, som man sælger, og som køber kan være tilfreds med..

Kommentér på:
ang hvalpe

Annonce