{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang hvalpe
  • #1   24. jan 2009 ved omkring 3-4 ugers alderen plejer vi at starte.

• #2   24. jan 2009 oka står vandet så bar derinde hele tiden?? og hvor meget vand i skålen, ( lyder nok dumt det her men man hører jo om små børn der kan drukne på få cm vand kan hvalpen så ikk drukne i dens vandskål vi har 8 hvalpe der bliver 5uger på onsdag

• #3   24. jan 2009 Hvis de bliver 5 uger på onsdag, syntes jeg personligt at det er ved at være høje tid at vænne dem til vand og foder..

Jeg havde vandet stående -eller rettere hængene i deres kravlegård hele tiden fra de var ca. 3 uger gamle, skålen hang et par cm. over gulvet så de ikke lige kan ligge sig i den.

• #4   24. jan 2009 vi er begyndt men har taget vandet op hver gang jeg har været inde med noget...

• #5   24. jan 2009 vi starter med at have vand i en tallerken / skål der er så flad at de ikke kan drukne i vandet, men når de er 5 uger skulle de være store nok til en lille vandskål.

• #6   24. jan 2009 Har godt nok aldrig hørt om hvalpe der er druknet i en vandskål.

• #7   24. jan 2009 lea a

har jeg heller ikk men vis nu det sker heldigvis heller ikk ret tit a småbørn drukner på få cm vand,.....

men spurgte jo os bar,

• #8   24. jan 2009 Lea: jeg kender faktisk en, hvor hvalpen lagde sig til at sov med hovedet på kanten af vandskålen, med det resultat, da den faldt rigtig i søvn tog den en ordentlig indånding, og dermed druknede den. Dybt tragisk. Så jo, det kan godt lade sig gøre, at de drukner i vandskålen.

• #9   24. jan 2009 Uh, jeg mente det bestemt ikke på nogen nedladende måde.....
    Jeg ville rolig sætte vand ind til dem- eller i køkkenet hvis de kommer der.
    Jeg passer en stor kennel flere gange om året, og der sætter vi vand ind til hvalpene- og lader de stå. Det væreste der kan ske, er at de vælter vandskålen.
    Fodret ( hvis det er tørfoder ) hælder du kogt, afkølet vand over og lader det stå indtil det kan blendes. Husk at de skal have mad tre gange om dagen og husk at fjerne det mad de ikke får spist da de ellers kan få madlede, hvis det bare bliver stående

• #10   24. jan 2009 maden bliver blødt op, vi r dog næsten lii begyndt på det, og sys helt ærligt ikk det var nødvendigt da tog godt på alene med moren mælk... så de får ikk så meget af gangen da jeg tror på at hendes mælk er det bedste så længe de tar på men holder godt øje med dem..

• #11   24. jan 2009 Sara - det er faktisk ret vigtigt at de lærer at spise selv og de har bestemt alderen til det. Det er alt for hårdt for tæven med så mange hvalpe og stadig skal producere mælk som fuldfoder til dem.

• #12   24. jan 2009 r osse begyndt a give dem opblødet foder ved siden af..

så de er trappet ud af mælken iden de flytter hjemmefra

• #13   24. jan 2009 jeg har så også vand ved mine hvalpe, det er så hævet over gulvet, så de ikke direkte kan ligge sig oveni. Og de finder fint ud af at få vand alligevel.

Kommentér på:
ang hvalpe

Annonce