830 visninger
|
Oprettet:
nytårsaften? {{forumTopicSubject}}
vi overvejer at give vores lille hund en a de der afslapningspiller nytårsaften for hun er seriøst ved at få et hjertestop når de fyrer af og hun sidder bar og ryster over det hele, hele aftenen. men har hørt negative ting om det også, så mit spørgsmål er hvad i syntes?
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 51
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Derefter er alt som det plejer.
Jeg mener ikke hunden skal dopet med steolid for de kan stadig høre men ikke handle, prøver i stedet for at lave nogle trygge rammer og viser hede , at jeg passer på
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.070
Men der er jo osse andre muligheder. F.eks. ved jeg at mange er glade for bachs nødhjælpsdråber (mener det hedder sådan).
Min gamle hund var osse fuldstændig panisk. Med hende tog jeg ganske enkelt ud til mine forældre på landet (langt væk fra larmen) og holdt en rolig nytårsaften. Hun havde sit bur med med et tæppe over. Det blev stillet i soveværelset hvor gardiner osv var trukket for, og musikken tændt. På den måde havde hun ro for lysglimtene og larmen blev overdøvet af musikken.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.070
Ikke alle hunde lærer at leve med det, men RIGTIG mange kan hjælpes hvis man træner det. men det nytter jo ikke noget at begynde at træne en måned eller 1½ inden, og så håbe at man når det.
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
nytårsaften?