{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

hvor er det svært at sige farvel {{forumTopicSubject}}

det gør helt ondt bare at skrive det

for snart et år siden fik spike konstateret gigt så får han medcin
nu har han så nok fået mave sår

det er jo ikke et godt liv
hvordan har i sagt farvel hjemme eller hos dyrlægen???

jeg tror vi må prøve at gøre noget af det spike elsker det er bare svært når han halter og har ondt han elsker og løbe og elsker jo og lege så jeg ved ikke rigtig hvad vi gør

tak forde jeg måtte lætte mit hjerte her

er kelt knust jeg elsker jo den hund <3<3<3<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor er det svært at sige farvel
  • #1   30. okt 2009 Mine forældre fik aflivet deres tidligere hund derhjemme og fik lov til at begrave ham i haven.. Det havde de det bedst med, så de vidste hvor han endte..

• #2   30. okt 2009 Det gør mig ondt og høre for ja det gør ondt. Vi har fået aflivet ved dyrlægen, og fået dem brændt hver gang. Jeg vil ikke have den med hjem i haven men det er jo forskelligt hvordan man har det med det.
    Vores bekendte fik aflivet deres New foundlænder for år tilbage og begravede den i haven. Deres anden hund gravede den op igen dagen efter.

• #4   30. okt 2009 det har han fået siden vi fik beskeden om hans gigt har han fået flexvital glukossamin og msm og jd diæt foder og så det flexicam han nok har fået mavesår af nu
    jeg tror hvis ikke han skal leve for min skyld så er det vist
    ikke meget mer vi kan gøre for ham
    andet end at gi ham fred
    det er bare så svært så svært

• #5   30. okt 2009 vi har snakket om at få ham aflivet her hjemme så han ikke skulle tro der var noget galt men jeg ved ikke rigtig jeg kan helt sikkert ikke bære at flytte på ham når han ikke lengere er

• #6   30. okt 2009 Det er altid svært at sige farvel, men jeg håber at I kan trøste lidt med at I har gjort hvad I kunne for ham, og at han har bedst af at få fred.

Hvor og hvordan I siger farvel, må være hvad der føles mest rigtigt for jer... Når Simba tur kommer, bliver det hos dyrlægen, og der bliver han.

Jeg vil heller ikke have ham med hjem, - andet end i mit hjerte...

Håber I finder den bedste løsning i den triste, triste situation....

• #7   30. okt 2009 det gør bare så ondt
    og man bliver ved at tænke kunne vi gøre mer

men hvis man så ser på ham så har han det jo bare ikke godt mer

• #8   30. okt 2009 en svær beslutnig.. Puha.. Men jeg er ikke i tvivl.. Mine skal/blev skudt i skoven hvor de elsker at være, da de er jagthunde. Nogen er for og andre imod, men det er mit valg. Hvid din hund er glad for at komme hos doktor guffe, så er det jo en go ting, ellers ville jeg nok få DL hjem til privaten hvor hunden er mest glad. men en svær beslutning at stå i når man er ked a det og kun vil det bedste for sin hund. Mine tanker går til dig og ved at du vil gøre det du finder bedst..

• #9   30. okt 2009 hvor er i bare søde alle sammen tusinde tak

jeg kan slet ikke klare tanken om at han ikke er her mer
    han er her jo altid lige bag ved mig

suk suk

• #10   30. okt 2009 hvor jeg inderligt føler med dig................det gør bare så ondt at tage afsked.
    men tænk på alle de gode stunder i har haft sammen.
    Jeg har i de fleste tilfælde fået aflivet mine hunde herhjemme og de har ligget på gulvet i et par timer bagefter så har vi alle kunne sige farvel både hunde og mennesker............de andre hunde forstår udemærket hvad der sker............
    stor trøstekrammer til dig.

• #11   30. okt 2009 Så fandt jeg jeres emne hvor er det trist med jeres dejlige dreng, jeg ville få ham aflivet hos dyrlægen, hvis han skal brandes ellers vil jeg få det gjort der hjemme, hvis I vil grave ham ned i jeres have.

Det lyder som om I har gjort hvad I kunne, vi føgler med jer.

• #12   31. okt 2009 endnu engang 1000 tak for alle de søde ord
    nu må vi bare nyde weekenden og så snakke med lægen mandag
    jeg aner bare ikke hvordan jeg skal klare det,
    men jeg vil spike det bedste og det sidste han skel er at gå og lide

så jeg vil mindes alle de dejlige dage vi har haft sammen og så nyde dem jeg har endnu

Kommentér på:
hvor er det svært at sige farvel

Annonce