{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Gamle Blackie. {{forumTopicSubject}}

Imorges, da jeg skulle ud med hundene, opdagede jeg at Blackie have en mærkelig bule under det ene øje. Han havde den ikke iaftes, da jeg gik i seng.
Jeg skyndte mig selvfølgelig til dyrlægen imorges, da jeg opdagede den og den gamle dreng havde fået en tandbyld:-(
Så han har været i narkose idag og fået fjernet en af sine kindtænder. 6+......
Jeg var bange for narkosen med så gammel en hund, men som dyrlægen sagde, så havde jeg 2 valg her og nu. Narkose eller aflivning, for han havde ondt. Og så kan man selvfølgelig kun vælge narkosen og HÅBE på at han kunne klare den.
Inden de opererede tog de blodprøver for at se på hans lever- og nyretal og se om han skulle have fået sukkersyge.
ALT så super fint ud og nu er Blackie hjemme igen og ligger her ved siden af mig og hygger sig:-)
MEN da vi kom hjem, var han frygtelig urolig og peb og hylede..... Puha, jeg var ked af det. Indtil jeg fandt ud af at han var SÅ sulten og ville have MAD!!! Han havde jo ikke fået morgenmad, fordi jeg ikke ville give ham noget inden jeg kørte til dyrlægen...... Stakkels gamle dreng, han var bare så sulten:-))
Han må sq ha`en vilje af stål, den gamle dreng:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle Blackie.
Kommentér på:
Gamle Blackie.

Annonce