{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Gamle fjols!! {{forumTopicSubject}}

Blackie kan ikke tygge politistave. Det passer ham ikke helt, men så finder vi bare på noget andet til ham. Dog er han lidt misundelig, når pigerne får deres politistave, så han kredser lidt rundt om dem. Kaido er jo en lille fims, så hun lægger ind imellem sin politistav, fordi hun skal drille Lotus eller have vand eller lignende. Blackie er snu. Han lister hen, snupper politistaven og går ind i stuen uden Kaido opdager det. Så bruger han ellers lang tid på at vendre rundt i stuen. Frem og tilbage.......Frem og tilbage..... Frem og tilbage, alt imens han kommer med knirke og pibelyde..... Han siger "Åh nej åh nej...... Hvor SKAL jeg dog gemme den, så hun ikke finder den??"... Så hopper han op i sofaen og forsøger at skrabe læderet ned over politistaven med snuden...... "Naaaa, det er vist ikke helt godt"...... Så op i brændekurven... "Mon hun opdager den der??"....."JA det tror jeg"... "Åh nej åh nej.. Hvad skal jeg arme stakkel dog gøre?"... Efter ca. ½ time på denne måde med forskellige gemmesteder, som alligevel bliver kasseret af ham selv, ender han oftest med at lægge den på gulvet ved siden af TV`et...... "HER finder hun den aldrig!!!!!". Meeeeeeen, Kaido er jo ikke blåndine, så selvfølgelig finder hun den og suser glad afsted, imes hun får et lidende blik fra Blackie., "ØV...... Nu havde jeg ellers lige gemt den så godt"!!!

Dette show er vi ofte vidner til herhjemme....*GGGGGGGGGG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle fjols!!
Kommentér på:
Gamle fjols!!

Annonce