{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Kommer Løbetiden måske snart? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen =)

Jeg har en Papillon tæve på 27 uger.
Og her på det sidste er hun altså blevet lidt emsig. for ikke så mange måneder siden var hun ligeglad med om han hundene prøvede at humpe hende, der var det mig der måtte sige pænt nej.
Men nu, Jamen for satan hun kan sige fra den bette dame. Et hidsigt Vuf og bisserne vises og så er de over den diskussion og legen kan fortsætte...

Derudover er hun blevet meget selvstændig, hun plejer normalt at ligge ved os i sengen, men her de sidste par dage hopper hun ned og putter sig i sengen.. Men derudover er hun virkelig blevet en kælepot og vil nuses hele tiden =)

Den sidste ting er ret belastende. Når vi er ude og gå en halv times tid. plejer hun at tisse i starten af turen, midten og slutningen.
Nu kan hun gå 5 min. og så sætter hun sig og tisser, men det er ikke særlig meget.
Derudover plejer hun ikke at være den store snuse hund. Jamen hvor har det ændret sig, hvert hjørne der er blevet strintet til skal snuses. heldigvis for "Nej" kommandoen er indlært. Gisp *GG*

Vi har fået hende tjekket ved dyrelægen om det var blærebetændelse, men var det ikke.

Mon snart hun går i løbetid??

=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommer Løbetiden måske snart?
Kommentér på:
Kommer Løbetiden måske snart?

Annonce