{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Ang.Træffet lør.14/1-06. : {{forumTopicSubject}}

Er ALLE med på at Misja og jeg kommer med ned til Moster Gerda, selvom Misja kanske stadig dufter lidt godt ???

Hendes løbetid når at blive færdig, men kun liiiiige just, jeg skal nok selv holde hende i snor i fald hun ikke selv kan sige fra og evt. bliver jaget rundt - og så have en vandflaske med, til de hanhunde der trænger til at få vasket øre *S*

Men vi bliver gerne hjemme hvis i med hanhunde synes det bliver for meget - så vær sød at være ærlig og sig det INDEN på lørdag, det skal jo gerne være en hygge dag for os alle :o)))

Jeg kan nemlig ikke sige på forhånd hvordan hun reagere på hanhunde, hun har igen-igen forandret sig i forb. med løbetiden. Tidligere kunne/turde hun ikke sige fra overhovedt og da slet ikke hvis det var et brushovede af en hanhund, men denne gang ser det ud til at hun kan - måske og nogen gange, men kan hun ikke er jeg nødtil at træde til og hjælpe, med vand og så selvfølgelig at holde hende hos mig i snor..

Jeg har MEGET brug for respons INDEN på lørdag fra alle jer med hanhunde (skriv lige herinde i tråden), jeg ville blive så ked hvis i blev sure eller vrede over at jeg har taget hende med og jeres hanhunde ikke kender deres besøgstider (der nemlig ER slut for denne gang) ;o)

Knuser fra,
Karina og tøsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang.Træffet lør.14/1-06. :
Kommentér på:
Ang.Træffet lør.14/1-06. :

Annonce