1. gang til udstilling 1. gang til udstilling
Hej,
Jeg skal til mit livs første hundeudstilling i Brøndby i weekenden (DKK). Formålet er at få set nogle af de racer "live", som vi har i overvejelserne, når vi selv skal have hund om 1-2 år.
Jeg har printet alle programmerne ud og har så et spørgsmål: Starter der udstillinger i samtlige ringe kl. 9 og kommer hundene ind i den rækkerfølge, de er listet? Jeg prøver såmænd bare at regne ud, om der overhovedet er muligt at se flere forskellige racer med mindre de bliver fremvist i den samme ring?? (de racer vi har i tankerne er primært retrievere og spaniels, og f.eks. lørdag spænder de over 5 forsk. ringe).
Er der ellers noget, der kunne være rart at vide og endelig: Hvad kan man forvente sig af oplevelsen?
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
vent med at snakke med folk til de har været inde i ringen. mange har nerver på
nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
Jeg er nu ikke sikker på, jeg overhovedet kommer til at snakke med nogen - i første omgang var det mest for at betragte på afstand
nov 2008
Jeg ved ikke om ovennævnte giver mening, men hvis jeg nu f.eks. gerne vil se tollerne, og jeg kan se, at der er ialt 33 hunde fordelt på 3 racer, der skal fremvises, inden det bliver deres tur, hvad ville klokken så være blevet (bare ca.).
På forhånd mange tak
nov 2008
Iøvrigt en rigtig lækker hund du har! Håber at få mulighed for at se corgi'erne også
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.085
1. gang til udstilling