536 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Cocio
Cocio
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402

1. gang til udstilling 1. gang til udstilling

Hej,

Jeg skal til mit livs første hundeudstilling i Brøndby i weekenden (DKK). Formålet er at få set nogle af de racer "live", som vi har i overvejelserne, når vi selv skal have hund om 1-2 år.

Jeg har printet alle programmerne ud og har så et spørgsmål: Starter der udstillinger i samtlige ringe kl. 9 og kommer hundene ind i den rækkerfølge, de er listet? Jeg prøver såmænd bare at regne ud, om der overhovedet er muligt at se flere forskellige racer med mindre de bliver fremvist i den samme ring?? (de racer vi har i tankerne er primært retrievere og spaniels, og f.eks. lørdag spænder de over 5 forsk. ringe).

Er der ellers noget, der kunne være rart at vide og endelig: Hvad kan man forvente sig af oplevelsen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1. gang til udstilling
  • #1   18. sep 2009 racerene bliver udstillet i den rækkefølge de er listet i programmet, alle ringe starter kl 9

vent med at snakke med folk til de har været inde i ringen. mange har nerver på

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#2   18. sep 2009 Tak Connie. Så må jeg lige se, hvordan det hele kan hænge sammen - alternativt må vi jo tage afsted begge dage. Vi har heldigvis ikke så langt smiley

Jeg er nu ikke sikker på, jeg overhovedet kommer til at snakke med nogen - i første omgang var det mest for at betragte på afstand smiley Men ellers skal jeg huske dit råd smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#3   18. sep 2009 Er der nogen, der kan komme med en idé omkring hvor lang tid eksempelvis 10 hunde af samme race tager (eller alternativt "tid per hund"). Det ville gøre det lidt nemmere at regne ud, ca. hvornår de forskellige hunde fremvises?

Jeg ved ikke om ovennævnte giver mening, men hvis jeg nu f.eks. gerne vil se tollerne, og jeg kan se, at der er ialt 33 hunde fordelt på 3 racer, der skal fremvises, inden det bliver deres tur, hvad ville klokken så være blevet (bare ca.).

På forhånd mange tak smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#4   18. sep 2009 1000 tak for svaret SI'JA. Så føler jeg mig godt rustet til at tage afsted. Er sikker på at det bliver en spændende oplevelse.

Iøvrigt en rigtig lækker hund du har! Håber at få mulighed for at se corgi'erne også smiley

• #5   19. sep 2009 hvis du finder vejen forbi ring 10 imorgen søndaag, har vi vores ruhårede gravhunde tæve med i brugshundeklassen smiley

Kommentér på:
1. gang til udstilling

Annonce