klamme hund! (lort) klamme hund! (lort)
for f''''' i h'''''' hvor er jeg træt af at fimze pludselig er begyndt at snuppe en dessert ind i mellem:
han gjorde det et par gange som helt lille, men det fik vi da heldigvis stoppet ved at være over ham hele tiden.
i weekenden rendte han i haven (de har adgang til stor indhegnet område på 800 m2) og legede med nogle børn vi havde på besøg. De kom farende ind og sagde at begge hunde havde gnasket en lort.
kort efter brækkede fimze 'lortevand' ud i sofaen, charmerende!
siden har vi flere gange dagligt fjernet efterladenskaberne, prøvet at lokke ananas i ham, men nej, det vil han ikke spise, købt piller hos dyrlægen, i håb om at det vil hjælpe.
så kommer klammerten lige ind udefra og brækker den største sø ud over mit nyvaskede gulv, FØJ hvor det stank af lort.
vi har nu indsnævret deres område i haven til et minimum, så vi bedre kan finde klatterne
er så nervøs for hjerte/lungeorm, da vi har masser af dræbersnegle i haven, og de er jo eksperter i at finde en lille knold:-(
hvad dælen kan vi gøre?
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
Også ellers holde øje med dem i haven, hvis de sætter sig så hurtigt ud og samle op.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
men efter som de render ud og ind af terrassedøren det meste af dagen, ser jeg jo ikke lige hver gang de lægger en:-/
Det er meget sjældent de laver stort på gåturene, de holder sig hellere til de kommer hjem i haven, og det har jo aldrig været et problem før:-(
Nej han er kastreret for godt et år siden, og han har ikke øget sin appetit, snarere tvært i mod, han skal nærmsest lokkes til at spise:-)
prøver med banan i stedet for.
tak for rådene
klamme hund! (lort)