{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.209 visninger | Oprettet:

Hvor ulækker er du? {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med din hund???

Jeg syntes det er sjovt at man som hundeejer tager nogle ting som værende ganske naturlige og andre ting som værende direkte klamme...

Jeg gør følgende

Jeg er ikke bange for at kysse min hund lige på snuden eller i banden.
Vil min hund slikke mig i hovedet syntes jeg nu det er meget sødt.
Jeg råber ikke eeeewwwd hvis jeg finder et hundehår i maden.
Jeg syntes ikke det er videre klamt at samle pis lort og bræk op efter min hund - det gør jeg bare. Men har et menneske brækket sig så er jeg ved at knække mig.

jeg giver gerne min hund resten af min is...

Jeg deler gerne min seng med mine hunde

*der hvor jeg sætter grænsen er
Ingen hunde spiser af mine tallerkener, skeer gafler osv.
Hunden skal ikke være i sofa, stole osv
Jeg fodre ikke hunden ved bordet
JEg spiser ikke noget hunden har haft i munden
Også syntes jeg det er klamt at hive lort ud af munden på min hund...

Hvor klam er du??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor ulækker er du?
  • #1   10. mar 2010 i banden = i panden

• #2   10. mar 2010 Jeg har det på samme måde som dig - pånær at Samson gerne må være i sofaen.

Hvad er forskellen for dig på seng og sofa? ren nysgerrighed smiley

• #3   10. mar 2010 Har det lidt på samme måde som dig
    Her sover både hund og kat i sengen og sofaen, men de fylder jo så heller ikke helt så meget som en mutte hehe.
    Og Liva ved også godt hun ikke skal hoppe i sofaen når vi har gæster medmindre de selv har givet hende lov

• #4   10. mar 2010 ligesom samsonitten smiley

• #5   10. mar 2010 Her er det det samme som Samsonitten smiley

• #6   10. mar 2010 forskellen ligger i af sofaen ikke bare kan vaskes.
    jeg skifter sengetøj en gang om ugen for mutterne kan virkelig have meget lort i deres pels. Sofaen kan man ikke bare lige vaske fordi den er af stof - derfor forskellen for mig

• #7   10. mar 2010 Jamen for mig er det naturligt at :

Kysse hundene i hoved / poter/ næse
    Vil de mysse er det også iorden, det er bare hyggeligt.
    De må putte med os i sengen, sofaen ovs.
    Samle op hvis der har været uheld
    Hår i maden er for mig uundgåeligt
    Tømme analkirtler er også naturligt
    siver der en fis ud så må vi også tage det med stiv arm

Vi kan ikke lide:

hunde på bordet .
    De skal ikke spise af samme tallerken ovs som os
    hvis hunden har haft noget i munden tager vi det ikke selv i munden
    hvis de slikker i et sår
    At de slikker tæer

• #8   10. mar 2010 Heidi - god pointe smiley Jeg har lædersofa og nu er en mops jo også en del mindre også i pelsen smiley

• #9   10. mar 2010 Jeg må også erklære mig enig med samsonitten. Og vi har heldigvis en sofa med aftageligt betræk, så det kan blive vasket lige så tit som sengetøjet smiley

• #10   10. mar 2010 Her har vi ca samme "regler" som dig, Heidi.

For vores vedkommende kommer hundene ikke i sofaen, fordi der også sidder gæster (og så er der heller ikke plads i øvrigt!), og sengen...ja, der kommer jo ikke gæster smiley

• #11   10. mar 2010 Jeg er mega klam.....De må godt meget gerne enda, slikke div tallerkener efter maden .....gerne i div sofaer men ikkke min stol, gerne i sengen, de varmer så dejligt, det har nemlig været frostvejr i mit soveværelse de sidste 2 måneder....De må ikke tigge ved bordet, jeg vil ikke slikkes i ansigtet, og jeg mysser den ikke på snuden, men på panden.
    Det mest klamme er når de tager kattenes lort før jeg får renset div. bakker, og det er mega klamt, og vågne midt om natten, fordi stanken af en gigabit lort smyger sig rundt om min næse....Det er hvalpen på 4 mdr.
    Menneskelige affaldstoffer, dem har jeg vænnet mig til, som en del af mit job....lige på nær bræk, og snot til div. prøvetagninger, og såååå den værste, at være med til indgreb, hvor de ser ud fuldstændig, som når man renser en skagtet høne.....Her er det så et levende bedøvet menneske.....

• #12   10. mar 2010 Jeg er totalt klam, hvad vores hunde angår.
    De må gerne spise af min tallerken, når jeg er færdig. De må gerne tage noget mad fra min gaffel, når jeg er færdig. Jeg kysser dem overalt... aaarh, ikke helt overalt, men næsten smiley De er i sofaen, de ligger i vores seng, i vores dyner, samler gerne lort og bræk op efter dem, der er hundehår mange forskellige steder hjemme ved os.

• #13   10. mar 2010 jeg har det på nøjagtig samme måde som dig Heidi.
    Jeg har dog intet imod at putte med min husky i sofaen.. Vi har så også lædersofaer, så de er rigtig nemme at gøre rene.. smiley

• #14   10. mar 2010 De får også nogengange mad fra bordet, så ja, de tigger engang imellem smiley Og de må også gerne mysse os, altså slikke os i ansigtet. Dog går grænsen, hvis de lige har vasket diller, eller andet hyggeligt smiley

• #15   10. mar 2010 Jeg går nok begge veje.

Hos os er hunden hverken i seng eller sofa, idet jeg ikke gider være smurt ind i pels. Vi mysser kun hunden på hovedet, ikke munden.

Hunden må ikke spise vores mad, men må gerne slikke tallerkenen en sjælden gang efter vi er færdige med at spise (og den vel at mærke ikke har tigget).

Mvh Malene

• #16   10. mar 2010 Uhh den manglede jeg også lige, Nala får mad ved bordet smiley Det overrasker rigtig mange første gang de spiser sammen med os, for man er jo opdraget med at det er forkert. Men det viser dig at de fleste nyder det når de lige har vænnet sig til tanken, for det er jo hyggeligt lige at smide lidt ned til hende smiley

• #17   10. mar 2010 lyder for mig som om hundefolket er meget ens i deres opfattelse...

• #18   10. mar 2010 Jeg synes så til gengæld at det er ulækkert når andres hunde slikker mig i hovedet og lignende. Og vasker altid mine hænder når jeg har rørt ved andres hunde.

• #19   10. mar 2010 Heheheh... Tja har det som de fleste. Dog må de ikke komme i sengen, men "kun" sofaen. Natten er den eneste tid uden børn og hunde, så den alene tid vil jeg have med manden smiley

Dog tror jeg, jeg ville brække mig, hvis jeg fandt et hår i maden smiley

• #22   10. mar 2010 Ja, vores hunde må også gerne komme med på toilettet, hvis det er det de har lyst til smiley

• #23   10. mar 2010 Jeg har det på samme måde som dig Heidi smiley

Dog er jeg ikke begejstret for opkast og er selv lige ved at knække mig. Og så hader jeg deres rå ben og klamme kødsager.. hehe

• #24   10. mar 2010 Jeg kysser min hund stort set overalt. Men jeg vil ikke have, at min hund slikker mig i ansigtet. Bare tanken om hvor tungen sidst har været...Puha hehe. Og for at være endnu mere sart, så bryder jeg mig bare generelt ikke om at blive slikket af hunde

Hundehår tar jeg ik så tungt, da det alligevel er uundgåeligt smiley
    Min hund må også komme overalt.

Bryder mig bestemt ikke om at samle bæ op og tørre opkast op, men det skal jo gøres:)

• #26   10. mar 2010 Jeg kan slet ikke klare, at skulle tørre sådan noget slim op, som de nogengange kaster op... Ad ad ad, så knækker jeg mig næsten selv.

• #27   10. mar 2010 Åbenbart meget klam fordi:

I forbindelse med din hund???

Jeg syntes det er sjovt at man som hundeejer tager nogle ting som værende ganske naturlige og andre ting som værende direkte klamme...

Jeg gør følgende

Jeg er ikke bange for at kysse min hund lige på snuden eller i panden. Gør jeg også
    Vil min hund slikke mig i hovedet syntes jeg nu det er meget sødt. Synes ikke det er sødt, men ok.
    Jeg råber ikke eeeewwwd hvis jeg finder et hundehår i maden. Det er jo bare blevet en vane
    Jeg syntes ikke det er videre klamt at samle pis lort og bræk op efter min hund - det gør jeg bare. Men har et menneske brækket sig så er jeg ved at knække mig. Jeg er totalt ved at brække mig over alt bræk, lort og tis, heldigvis er det aldrig et problem med min hund., smiley

jeg giver gerne min hund resten af min is... Tjek

Jeg deler gerne min seng med mine hunde Tjek

*der hvor jeg sætter grænsen er
    Ingen hunde spiser af mine tallerkener, skeer gafler osv. Lobo er så dygtig til at spise af gaffel, han får altid det sidste stykke køb på gaffel.
    Hunden skal ikke være i sofa, stole osv det er miiiinnn
    Jeg fodre ikke hunden ved bordet Gør jeg også, men han er ekstrem kræsen, så han vil meget tit ikke have maden.
    JEg spiser ikke noget hunden har haft i munden DER sætter jeg også grænsen, men min søn på 2 år deler gerne hundekiks med ham, ha ha
    Også syntes jeg det er klamt at hive lort ud af munden på min hund... Har aldrig prøvet det, heldigvis.

Hvor klam er du??

• #28   10. mar 2010 uhhh jeg tror jeg er sippet. Mine hunde må KUN være i gang, stue og køkken, de har intet og gøre på hverken børneværelser eller vores soveværelse, de må ligge i sofaen, får aldrig noget af vores mad, de får nogen friske grøntsager engang i mellem, kysser dem ikke, vi nusser kun, og kan simpelthen ikke klare dyr der slikker mig hovedet, de må slikke på vores hånd, dermed basta. Og de har deres madskåle og vandskåle, hva skal de så med vores service,,, ad nej.. Og de stortrives, så et eller andet rigtigt må jeg da gøre,, griner

• #29   10. mar 2010 Orv - Jeg er vidst utrooligt klam ;') Ad bad!
    Faktisk er der meget få ting jeg finder ulækkert ved mine hunde..
    - De må spise af min gaffel (selvom jeg ikke er færdig)
    - Være i sengen og sofaen
    - Har intet imod at fjerne lort og bræk efter dem
    - Har flere gange spist noget de har haft i munden - Fx gulerod eler æble
    - De må kysse mig i hovedet, fingre, tæer og kommer de til at ramme mig i munden synes jeg ikke det er forfærdeligt klamt
    - Deler gerne is med min hund (altså også når jeg ikke er færdig med isen selv)
    - .....Og meget meget mere!

...Men andre hunde har jeg på INGEN måde samme forhold til!
    Det er KUN vores egne hunde hvor linen er så lang - Måske lidt a la folks forhold ti deres barn?
    Min bror har en datter, og jeg kan tydelig huske en masse ting han gjorde som jeg aldrig ville gøre med hans datter. Fx tage hendes sut i munden, tørre hende i numsen/skifte ble, spise noget hun har haft i munden mv.
    Det er ret skræmmende så large jeg er blevet efter jeg har fået egne hunde, for med mine forældres hunde var jeg ikke ligeså large, selvom jeg havde levet med dem fra barn af.
    Men er vidst ret klam, og det genere mig ikke spor.. *LOL*

• #30   10. mar 2010 Her er da nogle der er mere klam end jeg *SS*

Hun sover hvor hun har løst til, sofa (læder), tæpper, puder, gulve og sengen.

Hun må gerne slikke tallerkenen når jeg har spist færdig, hun får også gerne en hapser fra min gaffel, når jeg har spist. Hun må ikke tigge ved bordet og hun må ikke få mad ved bordet..

Hun gider ikke slikke i ansigtet eller på hænder, fint med mig, jeg gider heller ikke at blive slikket i ansigt eller andre steder - vil fremmede hunde slikke på hænder er det ok i små mængder, vil de møsse i ansigtet forsøger jeg at flytte mig så det kun bliver på hals og kinder IKKE min mund *S*

Jeg møsser mellem hendes bløde øre ♥

Jeg samler op hvad der skal samles op, det høre med til at have hund synes jeg.

Pelshår er her alle vegne, jeg finder det ikke overraskende og overlever pels i maden, hvor i mod andres menneske hår er på kvalme-grænsen.

Hvad jeg synes ER klamt, er at Misja er begyndt at synes andre hundes lorte er namnam....ikke alle lorte, men særligt udvalgte.. AD !

Jeg gider heller ikke høre på hende snaske for meget i hendes hul forneden, den der lyd af vacuum og savl er for klam imø *SS*

Men ellers lever vi side om side med jord, skidt og møg og masser af pels på gulvene.

• #31   10. mar 2010 jeg er vist også lidt halvklam...-)))
    For hos mig må de også alt hvad Heidi's må, og de må være i sofaen, (vi har en af læder).

Men de andre af Heidi's no goes er og også forbudt hos os..

• #32   10. mar 2010 tja er nu meget enig, men er sart når det kommer til opkast.... sidder med tårer i øjnene og laver gylpelyde, alt imens hundene kigger uforstående på mig...

• #33   10. mar 2010 vil ikke slikkes i hoved, eller på hænder, at det så sker på hænderne, nåh ja det tørre man bare af i bukse eller trøje gg

• #34   10. mar 2010 Jeg vil så lige sige... Der er altså også forskel på racer.
    Hvis en chi har tykket af en gulerod er det et lille stykke - Skulle mine mutter nuppe en bid så er halvdelen af guleroden væk og resten overdænget med savl hihihi

At dele min is med mine hunde også spise videre... Nope der er jeg simpelthen for glad for is... ER i klar over hvor meget is der kan være i 50 kg hund - i en mundfuld vel og mærke!
    Får de kræ aldrig ispande???

• #36   10. mar 2010 Jeg gør følgende

Jeg er ikke bange for at kysse min hund lige over snuden eller i panden og mellem ørerne.
    Vil min hund slikke mig i hovedet syntes jeg nu, at den skal holde sig væk fra min mund og det er højst et enkelt slik.
    Jeg råber ikke eeeewwwd hvis jeg finder et hundehår i maden, men det skal helt sikkert ud af min mad.
    Jeg syntes ikke det er videre klamt at samle urin, afføring og bræk op efter min hund - det gør jeg bare. Men har et menneske brækket sig så er jeg ved at knække mig.

Jeg giver IKKE min hund resten af min is...

Jeg deler IKKE min seng med min hund.

Der hvor jeg sætter grænsen er:
    Ingen hunde spiser af mine tallerkener, skeer gafler osv.
    Hunden skal ikke være i sofa, stole osv
    Jeg fodrer ikke hunden ved bordet, men ligger rester i hundens madskål.
    Jeg spiser ikke noget hunden har haft i munden eller slikket på.
    Også syntes jeg det er klamt at hive lort ud af munden på min hund - og så er det heldigt, at hun ikke spiser lort smiley

• #37   10. mar 2010 Jeg er nok meget klam, for jeg synes ikke der er noget der er decideret ulækkert ved min hund.

Det er mindre sjovt at tørre bræk m.m. op, men det gør jeg bare.
    Hun må ikke være i min seng, fordi jeg ikke vil ligge i sand og hundehår men sofaerne er helt ok.
    Hun må gerne slikke tallerkener, gryder og fade, mine tæer og hænder men ikke i mit ansigt.
    Jeg kysser heller ikke hunden på munden men på næseryggen og panden.
    Hun må ikke tigge, når vi spiser, men får gerne en bid når vi er færdige.
    Kødben må gnaskes alle steder i huset bortset fra sofa og seng.
    Og hundehår - det følger jo med, også i maden smiley

Kommentér på:
Hvor ulækker er du?

Annonce