{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Æder klamme ting, får altid dårlig mave {{forumTopicSubject}}

Er så træt af Milo æder alt klamt og følgende har dårlig mave en dag eller to og overbrækker hele lejligheden. Vi kan rigtig godt lide at gå i skoven og hundeskov og der går han løs. Han finder ALT klamt og æder det. Al slags lort, muder, slam, mosevand, gamle madrester osv. Hvis han først har fundet noget kan jeg ikke kalde ham til mig, og må gå hen og hive ham væk. Hvis han løber ind i noget krat og buske når jeg ikke at se hvad han har gang i, når jeg så finder ham er det for sent, og han er i fuld gang med at snaske i lort eller ligne. Kan man lære en hund ikke at æde klamme ting??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æder klamme ting, får altid dårlig mave
  • #1   21. okt 2011 Kunne det være en mulighed at afprøve en mandkurv når i går på de ture?
    Hunden syntes sikkert ikke det er super fedt, men så kan han da ikke putte alting i munden.

• #2   21. okt 2011 Ad altså hvorfor skal de være så klamme. Det kan simpelthen ikke passe de syntes det smager godt. Min familie driller med vi sulter Milo og derfor går han på jagt efter andet spisligt, men det tror jeg altså ikke på. Godt nok er han på diætmad, men sulter gør han ikke.

• #3   21. okt 2011 der skulle stå mundkurv.... ikke mandkurv gggg

• #4   21. okt 2011 He he Monica den fangede jeg godt:) Tror det bliver svært at sætte mundkurv på en mops, de har jo egentlig ingen snude at sætte den på. Men nænner det heller ikke smiley Men ellers tak for tippet:)

• #5   21. okt 2011 Nej tænkte faktisk godt på om det overhoved kunne lade sig gøre...
    Men han behøver den jo ikke på hele tiden, bare på de steder hvor der er størst chance for at finde noget klamt smiley

• #6   21. okt 2011 Jeg ville tage en laaang snor på ham så han ikke kan løbe langt væk fra dig.. Også hver gang han prøver at spise et eller andet, så skal du være lyn hurtig og sige NEJ! få afledt hans opmærksomhed op på dig, også en guffer..

Det ville for mig være en optimal løsning smiley

• #7   21. okt 2011 sanide H: Tak:) Det er en super god artikel. Vidste faktisk ikke det var en del af deres natur. Bare underligt de ikke fatter de bliver syge af det:) Men der er nogle gode tips.

• #8   21. okt 2011 Uhhh jeg kan ikke have sådan noget, så det er virkelig noget vi træner når jeg har hvalp: at man ikke tager noget der ligger på jorden og dufter (u)lækkert. Min første hund var især slem til hestepærer da hun var hvalp, og der var det på med vanten og så grave det ud af munden på henden. Ikke særlig lækkert, men hun lærte det da.

Så vi har en "ulækker" kommando herhjemme, hvilket betyder "tag ikke noget i munden!", "rul ikke i det!" og "træd væk fra hvad end det er!". smiley

Kommentér på:
Æder klamme ting, får altid dårlig mave

Annonce