{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Ubehagelig oplevelse. puha {{forumTopicSubject}}

Kl. er 23:30 og Quila skal ud en sidste gang for at nat-tisse, hun tisser, og hun spæner så lidt rundt i haven, men pludselig høre vi en lyd og vi kan ikke længere se hende. Min kæreste og jeg render fortvivlet rundt og kalder, for hun er bestemt ikke typen som stikker af. Efter 5 LANGE min søgen, ser min kæreste et gammel skur af en art, UDEN DØR, med mursten i alle fire vægge, dækket med sådan en "slyngplante" så den er total umulig at se, uden tag. Hvilket vil sige et hul med ca 2-3 meter ned. Vi lyser derned og rigtig nok sidder vores lille hund dernede og kigger op. Heldigvis er vi ved at få renoveret gavl, så der står stiger, og min kæreste kravler derned og henter hende op. Der var utroligt vådt efter alt det regnvand det har regnet de sidste par dage. Quila kommer op, og løber glad rundt med det samme igen. Hun lige i skrivende stund og tykker ben i hende "hus". Men føj en grim oplevelse, da vi fik øje på dette "hul". Huset vi bor i er lejet, og vi vil selvfølgelig i morgen se hvad vi kan gøre for at få det lukket i toppen så ingen falder derned igen.

Heldigvis endte alt godt denne gang, uden nogen form for skade.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehagelig oplevelse. puha
Kommentér på:
Ubehagelig oplevelse. puha

Annonce