{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Hul i hovedet...bogstaveligt talt! {{forumTopicSubject}}

En virkelig ubehagelig oplevelse. . .

Så fik Armani at mærke på egen krop, at han bestemt ikke er så stor som en dobberman.
Han var oppe at slås med en stor Labrador, i sidste uge, fordi de begge mente at de havde førsteret til at snuse til kagen på bordet.

Labberen fik lagt ham ned, og greb ham om struben og ruskede ham rundt, den ville bare ikke slippe lige meget hvor meget vi råbte og sparkede og hev i den.

Jeg troede Armani skulle dø, hvor var det ubehageligt, bare tanken om at jeg kunne miste ham. puha...

endelig fik vi dem fra hinanden, og min lille pølse havde fået et KÆMPE hul i hovedet og fået mast sin hals og strubehovede.
Babubaauu ind på københavns dyrehospital i en hujende fart, hvor de indlagde ham til dagen efter, for holde øje med ham gennem natten.

Dagen efter var han stadig rystet og var blevet syet med 4 sting i hovedet og havde et langt gult dræn der stak ud fra øre til øre. Han lignede ærligt talt en rocker der havde været oppe at slås, for han var også blevet barberet skaldet. De havde taget røntgen og der heldigvis ingen brud på hals og luftveje.

Nu er han så småt ovenpå igen, og har fået fjernet sting og dræn, MEN men men men han tror stadig han er kæmpe dobberman.... ikke en gang en kæmpe røvfuld fra en mega hund har lært ham, at han er en lille prut.

Hvordan pokker får man det banket ind i hovedet på dem, at de kun er en DVÆRGpinscher?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hul i hovedet...bogstaveligt talt!
  • #1   30. aug 2008 Det skal lige siges, at de havde løbet og leget og hygget sig i haven hele eftermiddagen...

• #3   31. aug 2008 diana..skulle vi stadig finde en dag??hehe ..
    de to brødre sammen??begge oppe og slås ..armarni med lab og eddie med amstaff...
    jeg har lært ikke noget med mad at gøre når vi har besøg eller er på besøg hos andre hunde...
    hvad er der lige sket i deres kuld da de var små??
    men gud nej en oplevelse..godt at høre at armarni bassen er ok..de er sgu nogle stædige små drenge..
    god bedring fra mig og eddie...knus

• #4   31. aug 2008 simpelthen, de små naive pincher, de tror de er uovervendelige!!
    Kiwa kom også op og tottes med mine svigerforældres gravhund på 15 kg, jeg kom også bare løbende og kastede mig ned på græsset imellem dem, STOOOOP!! Ville de stoppe nææh, de skide hunde altså.

Men da godt der ikke skete armani ''mere'' end det. De skal holdes i kort snor de dobbermænd & dobberdamer:o) heh

• #5   31. aug 2008 Åh, stakkels Armani...
    Det gør bare så ondt, når der sker ens små noget.
    Det lyder voldsomt med et hul i hovedet. Har aldrig tænkt at hunde kan få det lige som mennesker.

Det er underligt at en hyggelig og god lege-situation, kan vende til noget så frygteligt som en tur på skadestuen.

Rigtig god bedring til den lille kriger.

Kommentér på:
Hul i hovedet...bogstaveligt talt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce