Ubehagelig oplevelse :\ {{forumTopicSubject}}
Idag var Diego, min kæreste og jeg på besøg hos min mor.. Hun har bl.a. en gammel hund (som Diego er ved at lære at omgås) og så 3 voksne katte og i øjeblikket 6 killinger, så der er liv i huset
Nå, men Diego har hilst mange gange på de små killinger, og de kommer fint ud af det med hinanden.. Jeg har holdt nøje øje med de ældre katte, da specielt den ene, som var min da jeg boede hjemme, er en (til tider) rigtig aggresiv hunkat.
Vi sad med Diego og killingerne i køkkenet, da to katte pludselig kommer farende ind gennem det ene åbne vindue og angriber ham fuldstændig vildt... Diego hyler som en gal og både jeg, min kæreste og min lillebror prøver at få de tre dyr skilt ad, hvilket ikke er særlig nemt... Jeg får fat i den ene kat, hvorefter den kradser mig og farer på Diego igen..
Min kæreste kan endelig bryde igennem og får Diego båret op, mens der bare er L*** ud over det hele fordi han er så skide bange og han hyler og hyler og spræller og kan slet ikke falde til ro..
Vi får ham så ud på badeværelset for at tjekke ham, og han har fået en del, ikke voldsomme, men alligevel grimme rifter bl.a. ved øjet, en del i og omkring øret, på poten og på brystet.. Nøj hvor var han bange det lille pus... Det er så først der vi opdager at Jimmi, min kæreste er blevet bidt op til flere gange i hånden, så mig ud og ringe til en lægevagt..
Puha, ubehagelig oplevelse :Det skal lige nævnes, at de to katte der kom farende er mødrende til de killinger som Diego legede rundt med... Men hold da op, aldrig har jeg set to hunkatte gå så meget amok på en lille hundehvalp.
Nu er jeg så kommet hjem og har renset sårene på ham, og nu er han rimelig frisk igen
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 59 Svar: 245
Men sådan kan det jo gå..
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 41
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
Kattemødre er ikke bange for noget og de forsvarer med alt hvad de har..
Håber vapsen kommer sig..
jul 2007
nu er de rimelig gamle katte, så de var der også da jeg boede hjemme og har da aldrig oplevet dem sådan, heller ikke overfor min mors hund når de har haft killinger førhen..
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Din beretning får minder/marrid op i mig :o) for år tilbage blev jeg angrebet af en Kat fordi den netop blev bange for Nicki. Den sprang for at sige det lige ud i hoved på mig. Nøjjjjj jeg så ud. Måtte også en tur på skadestuen og sys, var fuldstændig revet i hele ansigtet. på skadestuen var det virkelig somom de ikke troede på mig om at det var en kat der havde angrebet mig , de blev ved med at sige til mig at hvis jeg var blevet overfaldet med en flaske skulle jeg anmelde vedkommen der havde gjort det, men det var jo en kat og tilsidst tror jeg de troede på mig, for min veninde der var med mig og jeg kunne pludselig grine af det over så komisk det hele var ;o)
jul 2007
Det var da også noget af en oplevelse
Ja katte kan være nogle værre nogen, men skal også selv have en killing om en uge, så håber da det går noget bedre
Ja, han har sin vaccination i orden, og synes ikke der er noget at se på Diego udover de steder jeg skrev, men jeg tjekker igen i morgen og hvis der er det mindste, tager vi selvfølgelig også afsted
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 2.066
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
min mor har killinger, og selvf. skulle jeg da se dem.. :o) da chrissie er den mest rolige af alle hunnierne, tog jeg hende med... åååhh det var lige før at chrissie var bange for killingerne.. hun snuste til dem, og missemor lå i kassen, hun var vagtsom, men lod chrissie snuse til dem... da missemor så fandt ud af at chrissie bare lagde sig stille og roligt, ja så slappede missemor helt af...
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 433
Zille lå pænt på gulvet, pludselig angreb hannen fra en side, når Zille så vendte sig efter den, angreb den anden kat fra den anden side! Stakkels Zille.
Har ofte taget hende med på besøg, men de kan altså ikke lide hunde. Herhjemme går det fint med de 3 katte og Zille. Dan alle kattene er neutraliserede, ved jeg ikke hvordan de ville opføre sig hvis der var killinger.
Har dog haft hund, kat + killinger sammen. Når missemor gik, overtog hunden pasningen. Tror katten var glad for at blive aflastet :o)
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
God bedring til lillemanden
Ubehagelig oplevelse :\