{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

fede sin hund op.. {{forumTopicSubject}}

Hvordan feder man sin hund op på bedste maner?

Ludwig får foderet Eukanuba Performance, hvor der er 50% mere fedt i, men han har fået det i ca 1½ måneds tid, og syntes da ik rigtig han er blevet tykkere....

ps. han er lidt tynd syntes jeg, det er kommet af at han er begyndt at få mere motion, da han har fået den ven vi går tur med meget tit.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fede sin hund op..
  • #1   9. sep 2009 jeg kommer til at tænke på om han i virkeligheden ER for tynd... altså at der er så meget snak om at de fleste hunde er lidt rundere i det end de teknisk set bør være. Der er jo forskel på at være tynd og slank/sporty.

Men ellers ville jeg give det lidt mere tid - det er jo osse noget skidt hvis han tager på for hurtigt.

• #2   9. sep 2009 susanne> det er jo netop det jeg har købt... Eukanuba Performance...

Udenfor...> ja det er jo det. Men jeg kan mærke hans riben, og hans hofte. og tidligere var det ikke nær så tydeligt

• #3   9. sep 2009 Man skal da kunne mærke ribben og hofteben.. Ellers er hunden for tyk.
    De skal naturligvis ikke være det første man ser, men de skal være til at mærke

• #4   9. sep 2009 Har selv samme problem med Pino... Kan blive ved med at skifter foder, for efter noget tid bliver han bare træt af det... Men var så nede ved dyrlægen og fik forskellige samgsprøver... Lagde dem i linie på gulvet, så han selv kunne vælge... Og skal nu ned og prøve en af favoritterne.. Så må jeg se hvor længe han sys det smager godt smiley

• #5   9. sep 2009 susanne> den er 50%

tina> ja det er klart, men som skrevet, så har det ikke været så tydeligt før... han er langhåret, så man ka ik se på ham at han er tynd..

• #6   9. sep 2009 Pino : Havde det samme problem med min tæve..
    Men så fandt jeg et foder hun gider og har spist i 3 år uden at klage :o)
    Arion premium med lam og ris.. det er et hit herhjemme

www.arion-premium.dk

• #7   9. sep 2009 Kunne være jeg lige skulle prøve og kigge på det også... Har efterhånden prøvet lidt af hvert... Har også fundet noget han godt kunne lide... Men tog bare ikke på af det... Så fik af vide jeg skulle finde noget med mange kulhydrater...

• #9   9. sep 2009 Øg mængden af foder og tilføj evt. lidt vegetabilsk olie, fx. raspolie. Det virkede med vores hund.

• #10   9. sep 2009 Der er også mere energi i lam og ris varrianten end der er i det almindelige voksenfoder...
    Man skal lige huske at justere mængden hvis man skifter ellers kan det hurtigt ses :o)

• #11   9. sep 2009 Vores whippet var helt klart for tynd og uanset hvad fanden vi gjorde blev hun ikke tykkere. Lige indtil vi skiftede til BARF. Det æder hun med glæde og hun har hun en super super "kampvægt" og er igen udstilingsklar..
    Pemikan er også super godt.

Kommentér på:
fede sin hund op..

Annonce