{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

chihuahua hvalp , tynd mave {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har to chihuahua på 10 uger.
- Nu har den ene tynd mave.
Jeg blander deres mad/"piller" op med lidt vand, da de spiser meget hurtigt, og derfor har været ved at kløjs i maden, det "glider" lidt bedre ned, når der kommer lidt vand i.
- men nu har den ene tynd mave, ville bare høre, om i evt. kunne hjælpe med, hvad det kunne skyldes ?

(gerne seriøse svar)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chihuahua hvalp , tynd mave
  • #1   9. sep 2009 Hvalpe har det med at smage på verden.. Også det der ikke er så godt at smage på.
    Og så tror jeg stort set alle hvalpe får lidt tynd mave engang imellem.
    Hvis det er i længere tid eller kommer ofte, så skal man selvfølgelig få hvalpen undersøgt, men ellers kan lidt faste og skånekost ( udkogte ris med kogt kylling eller lignende ) tit gøre tricket.

• #2   9. sep 2009 Vær opmærksom på at de får vand nok.. der er risiko for dehydrering når hvalpen har diarre

• #3   9. sep 2009 .. mange tak . Vi har ikke skiftet foder . - og de spiser alt hvad de kan komme i nærheden af, de får intet "menneske" mad, men den med A38 den vil jeg nok prøve smiley , ormekur har de fået, men vi tager dem lige til dyrelæge i næste måned, så får de en ordentlig omgang , så vi er på den sikre side, med det hele.
    - har dog "tjekket" afføringen, for at sikre mig ingen orm, og kan intet se.
    , min kærestes søster havde en, og hun fik orm, da hun var lille, så kender godt "tegnene" . så holder et vågent øje.
    Men ingen sløvhed OVERHOVEDET, og spiser med velbehag . smiley

• #4   9. sep 2009 .. tak smiley
    prøver noget kogt ris også smiley

• #6   9. sep 2009 okay skal jeg husk. For der er mange af de der store fede snegle ude ved os. vi har en stor have med mange træer.
    Så må lige holde et vågent øje.
    Mange tak for hjælpen. Men ihvertfald skal de til dyrelæge i næste måned smiley

• #7   9. sep 2009 Mille, hvis i har mange snegle i haven kan jeg kun anbefale at du fjerner dem.
    Jeg har selv kæmmet haven for snegle hele sommeren, (tror jeg har samlet ca 150 stk) samler dem op i prutposer binder knude på og smider dem i skraldespanden..

• #8   9. sep 2009 .. det gør jeg også smiley jeg går selvfølgelig haven rundt hver dag jeg kommer hjem smiley

• #9   9. sep 2009 Jeg tager turen i min have hver aften når det er begyndt at blive mørkt, bevæbnet med pose og lommelygte så jeg kan finde dem.....

• #10   9. sep 2009 hehe . smiley

- jeg prøver ihvertfald mit bedste .

mange tak for svarene alle sammen

Kommentér på:
chihuahua hvalp , tynd mave

Annonce