{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Spøger det, hehe, hjælp lige! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Syntes selv det her er totalt åndsvagt, men der er jo nogen der tror på sådan noget.

Om aftenen lægger vores hund sig tit ind under sofaen og begynder at gø helt vildt. Og min kæreste som er lidt overtroisk, har jeg fundet ud af, mener at hun har bemærket det spøger en smule i vores lejlighed(Som er en del af et hus)
Og hun mener derfor at det er derfor vores hund laver det nummer om aftenen for det meste...

Hvad har i at sige til det ? Jeg mener nu det er noget fjol, for tror ikk rigtig på sådan noget. Eller vil nu ikk tro på sådan noget smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spøger det, hehe, hjælp lige!
  • #1   6. sep 2009 Jeg syntes også det er mærkeligt. For har da også oplevet at hoveddøren har åbnet brat op og smækket i igen et par gange efterhånden. Hmm. Jeg har aldrig troet på sådan noget halløj, og vil bestemt heller ikk smiley Men det bare mærkeligt syntes jeg ..

Ved du hvad det koster at få sådan en ud som kan fornemme sådan noget.. ?

• #2   6. sep 2009 Har selv boet i et hus hvor det bankede på døren, hunden gøede, selvom der ikke var nogen. Der gik også nogen rundt på loftet i træsko og en del andre ting, så tror på det. Men det kan jo også være andre ting, der får hunden til at gø. Måske mus eller noget andet?

• #3   6. sep 2009 Det kunne godt lyde som at du har noget 'gammel' energi hængende.

Jeg tilbyder gerne min hjælp, hvis jeg vel og mærket kan få kontakt, evt kontakt i PB.

• #4   6. sep 2009 Jeg har besøg herhjemme ofte.. Stort set kun om natten. Det er hende der boede her før mig, hun er nu ganske fredelig udover hun larmer lidt, så det tar jeg ikke så tungt smiley

• #5   6. sep 2009 EJ nu får jeg helt nøjer på ...

• #7   6. sep 2009 Ja præcis. Låsen er faktisk dårlig på døren, så det kan forklares.. Kæresten siger bare at igår mente hun hun hørte en tage skoene af nedenunder og sådan. Og det nu mere at hunden kravler ind under sofaen og gør..

Hun er bare så trykhedssøgende, og kommer altid til en hvis hun er bange, så det undrer mig bare hun ikk gør det istedet for et kravle under bordet...

• #9   6. sep 2009 Vi bor i hus som vi lejer. Eller en del af et hus hedder det...

Jamen hun gør helt vildt og tier ikk stille eller kommer ud når vi prøver at få hende til det...

• #11   6. sep 2009 He he.....en Mus tager vel ikke skoene af nedenunder.........inden den kommer op og skræmmer hunden ind under sofaen..... *GG*

• #12   6. sep 2009 NITTIB: LOL, den var god, er flad af grin.

Jonas: Jeg må indrømme jeg tror også på sådanne ting, har ikke oplevet det i mit hus, men ved min søster lyder det sommetider som om der er nogen der går rundt på deres første sal selv om der ingen er. døre der ellers lige skal ha et skub for at åbne, åbner sig af sig selv. Min niece der snakker med pigen som hun siger, legetøj der begynder at larme af sig selv, ja jeg kunne blive ved. så vi er sikker på der er et eller andet i huset.

• #13   6. sep 2009 Lasse og Nanna: Ej det var alligevel dagens grin... kan lige se det for mig... smiley så tror jeg sku nok jeg ville blive mere forskrækket end hvis der pludselig stod et spøgelse foran mig smiley

Kommentér på:
Spøger det, hehe, hjælp lige!

Annonce