{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Hundelufter/Hundesitter {{forumTopicSubject}}

Jeg er en ung pige på 20 år, som gerne vil tilbyde at være hundelufter i Århus området. Jeg bor selv i Århus Nord ved Stjernepladsen..
Jeg er flyttet til Århus for et par måneder siden og det kan ikke lade sig gøre for mig selv at have dyr.. Og jeg savner den nære kontakt med hunde.. Rigtig meget endda.. Så defor er jeg kommet frem til at jeg kunne lufte hunde for andre, hvis det kunne være muligt..

Jeg har tidligere arbejdet på en hundekennel, hvor der blev opdrattet sorte labradorhunde.. Stedet havde også 15 heste, så der var nok at se til smiley
Jeg var egentlig ansat til at passe heste, ordne stalden og ride, men da der nogen gange var omkring 30 hunde, så havde jeg også rigtig meget kontakt med hundene.. Og med tiden brugte jeg halvdelen af min tid med hundene.. Der gik jeg ture med dem, gjorde rent i hundegårdene, lejede med dem og hjalp med at træne dem.. Og ved ejerens fravær; ferier, sygdom osv, stod jeg med hele ansvaret selv..

Senere har jeg så været hundelufter, for en lille blandingshund, som desværre døde for et par måneder siden.. Og så har jeg i flere år passet en rigtig skøn Newfoundlænder, som jeg stadig går med når jeg er hjemme i min hjemby..

Jeg har ikke et arbejde for tiden, er i gang med at søge et, men det er desværre ret svært for tiden.. Så lige nu får jeg kontanthjælp og længes sådan efter at komme ud og gå i stedet for at være hjemme i lejligheden.. Når jeg finder et arbejde, vil jeg stadig gerne gå med hunde smiley

Nu blev det et lidt langt indlæg, men tænkte det var godt at skrive lidt om mig selv - man skal jo have tillid til den man overlader sin hund til.. smiley

Skriv hvis det har fanget jeres interesse og hvis I manger tid til selv at gå med jeres hunde..

Knus fra Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundelufter/Hundesitter
Kommentér på:
Hundelufter/Hundesitter

Annonce