{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

Hundelufter/hundesitter Odense C {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

"Det jeg evt. vil skulle have brug for er, at en person, jeg kan regne med, hvis arbejdstiderne ligepludselig ikke går op, og som har fri ved en 14-15 tiden og muligheden for at lukker mine hunde en tur i haven, eller går en lille tur med dem. " Hvis dette har fanget, så læs videre...

jeg har i længere tid ledt efter min hund nr. 2, som jeg skal træne op til agilitykonkurrancer, og som samtidig kan være legekammerat for fores anden lille hund. Glæder mig helt vildt!

I det 1. kuld jeg hvade kig på for lidt over et år siden, kom der desværre ingen tæver, hvad jeg ønsker, men i forgårds var jeg virkelig heldig. Det kuld, hvor jeg er førstevælger i fik 2 tæver, så nu skal jeg have hvalp.

Desværre skal jeg os i praktik til februar i forbindelse med min uddannels, hvor jeg skal have 37 timer om ugen+ transport fra odense til kolding. Dette er helt klart for mange timer, hvis en hvalp skulle være alene hjemme. Heldigvis har min kæreste lovet, at han nok skal gøre alt der står i hans magt, for at kunne få deltid eller lignende mens jeg er i prkatik, og så kan jeg hygge og træne hvalpen, når jeg kommer hjem. + vi har aftalt at jeg skal prøve at få vagter, hvor jeg møder kl 6-7 stykker, så jeg er hjemme omkring kl 15. Og vi på den måde kan få skiftende arbejdstider.

Dette lyder fint i teori med skiftende arbejdstider osv. men jeg har dog en bekrymring. Hvis jeg nu ikke får de arbejdstider jeg ønsker+ min kæreste er lige ved at være færdig med sit special, så vi ved ikke hvad han får af arbejde.

Sandsynligheden for at han skal gå hjemme og søge arbejde mens hvalpen er lille, er MEGET stor, men det kan os være han lige pludselig får en virklig god mulighed for job, og det er her en evt. "sitter" kommer ind i billede.

Jeg er nødt til at have en plan B, når vores situation er så usikker, for at kunne få en hvalp i huset. En person jeg kan stole på, og som vil hjælpe lidt til, hvis det hele ikke skulle gå som planlagt.

Min praktikperiode er kun på 20 uger, hvorefter jeg har 2 måneders fri+ jeg herefter skal skrive afgangsprojekt, og også kan gå hjemme mange af dagene, og herefter skal jeg kun have deltidsjob, så jeg kan være sammen med mine hunde noget mere, så det er meget få måneder jeg evt. har brug for lidt hjælp.

Jeg har været inde og kigge på profecionelle hundelufter, hvis der skulle opstå et problem, og dette er selvfølig en mulighed, men jeg vil meget hellere have en "back up" person, som jeg når at lære lidt at kende osv. + 3000 kr om måneden for at få luftet sine hunde er en stor udgift, når man er studerende.

Det jeg evt. vil skulle have brug for er, at en person, jeg kan regne med, hvis arbejdstiderne ligepludselig ikke går op, og som har fri ved en 14-15 tiden og muligheden for at lukker mine hunde en tur i haven, eller går en lille tur med dem.

Håber der er nogen der ude, der evt. har lyst til at give denne støtte.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundelufter/hundesitter Odense C
  • Gustav G
    Gustav G Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #1   30. mar 2014 Hej Pernille jeg er en dreng, der bor i Odense og vil gerne hjælpe. Jeg er 11 år men jeg er god til at have et ansvar, og at hjælpe. Jeg kan næsten komme altid hvis du har brug for hjælp, og jeg kræver ikke særlig meget i løn

Mvh Gustav

• #2   30. mar 2014 Gustav Denne tråd er fra januar 2008. Det er 6 år siden TS stod med problemet. Mon ikke hun har fundet en løsning for længst smiley

Kommentér på:
Hundelufter/hundesitter Odense C

Annonce