Hundesitter/hundelufter {{forumTopicSubject}}
Jeg har været inde på hundesitter.dk, hvor jeg har oprettet mig, og så bliver jeg da lidt "bekymret" for at jeg ikke finder nogle, der ville være interesserede i at bruge en hundesitter/hundelufter, når jeg læser beskederne i et tidligere forum.
Jeg forstår selvfølgelig godt, at man ikke vil aflevere sin husnøgle til en hvilken som helst, men hvorfor ikke lade en anden lufte sin hund, hvis man har mødt personen flere gange og hundens kemi passer med hundelufterens?
Måske er det naivt, men jeg håber da på, at hvis man vælger at tilmelde sig som hundesitter/hundelufter, så er man da med godt sind. = Man behandler hunden godt og giver den en masse kærlighed, som man ville gøre med ens egen hund (selvfølgelig er der også nogle, der ejer en hund, som ikke behandler den godt, men hvorfor gå gratis med en hund, hvis man ikke vil den godt?!)
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 29
nov 2007
nov 2007
Ja, hold da fast, nu har jeg også set, hvor mange der faktisk er.. Men man kan ikke se, hvem der søger en hundesitter, vel?
nov 2007
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 594
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
mar 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 580
men kan godt forstå man er i syv sind hvis man ikk kender personen mega godt
lige pt har jeg hund fra kl 06.15 til kl 16.30 fga at der er håndværker der hvor hunde selv bor , og hans forældre siger at når det er morgen så løber han over til oss hvis han ikk var i snor ( det tyder jo kun på at han kan lide at være her ) og det jo noget så dejligt , han vil ikk engang sige farvle til sine ejer når de kommer
nov 2007
Og til Andy: Du skriver, at der sker så meget lort i øjeblikket.. Jeg synes bare det er ærgerligt, at man skal ha' så manglende tiltro til alle pga. nogle brodne kar.. Er det ikke lidt sortseer-agtigt?
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Jeg ville da synes det var kanon, hvis man bare kunne stole på alt og alle, men det kan man altså ikke...
I bund og grund kan man kun stole på sig selv. Desværre. Om det er sortseeragtigt? Næ. Det er realistisk..
Har hørt nok historier om hunde, der er "forsvundet" under pasning. Det skal ikke ske for mine hunde, og derfor kommer de kun til folk, jeg kender ud og ind..
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 594
nov 2007
Hundesitter/hundelufter