{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Løbetid... Hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Vi skal rejse på lørdag, og det var meningen at min bror skulle passe Nuba, men han har en hanhund og hun er så kommet i løbetid lige akurat nu... Men hans hanhund ligger bare ved siden af hende, og virker ikke mere interesseret i hende end normalt...

Kan man have sådan to sammen i en uge, eller er det for risiki??

Og kan de blive 'gravide' under hele perioden, eller hvad??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid... Hjælp..
  • #1   23. aug 2009 Jeg ville ikke gøre det..

• #2   23. aug 2009 Men kan de blive drægtige med det samme??

• #4   23. aug 2009 normalt siger man vist at tæven er modtagelig på 10-18 dagen ( tror jeg) og så kun 1-3 dage..
    Men det kan varriere meget fra tæve til tæve..

• #5   23. aug 2009 Mit bud er at hvis hun bliver højløbsk, så skal hnhunden nok reagere promte.

Hunden kan sagtens passes af din bror -men de skal være adskilt HELE TIDEN.

Nogen tæver er højløbke så tidligt som på 5. dagen. Andre først på 15. dagen. Så jeg ville simpelthen ikke turde tage den chance!

• #6   23. aug 2009 Hov -og selvom hanhunden ikek virker interesseret, så pas på. Det kan gå lynende hurtigt, når det sker. Og hænger de først sammen, er det jo for sent at skille dem

• #8   23. aug 2009 Det er hermed besluttet at hun ikke skal passes heroppe, heldigvis har vi en udemærket plan B, men den plan B har bare ikke nogen have:)

• #9   23. aug 2009 Nature -det må jo så afhænge af familiemedlemmet. Mine forældre har passet reiki og Gaia sidst i hendes løbetid, fordi jeg skulle på kursus. De har nu pænt holdt dem adskilt i alle 4 dage, selvom hendes løbetid faktisk var så godt som ovre.
    -de kan nemlig godt holde sig til "better safe than sorry". Og der er altså masser af ansvarlige mennesker, så fordi nogen ikke er det, er det ikke ensbetydende med at familiemedlemmer ikke bør passe hund når der er løbetid.

Kommentér på:
Løbetid... Hjælp..

Annonce