"bange" for små hunde. {{forumTopicSubject}}
Sad lige og læste om tråden med muskelhundeangst - og kom til at tænke på Bella, som der jo også er nogle blandinger i.
Herhjemme er det trunte der bestemmer og sætter Bella på plads hvis der er noget, og det acceptere bella fuldt ud.
Når vi møder store hunde på gåturen vil Bella meget gerne hilse og er næsten ikke til at holde, når først de får lov - fordi det er så spændende.
Så den ene gang går mig og kæresten så med dem, jeg med Bella og ham med trunte - de går lidt oppe foran.
Trunte hilser så på en lille hund- jeg spørger så manden med hunden om Bella også må hilse og det måtte hun gerne.
Men hun gemte sig sgu bag mig, hun ville gerne hilse, men var ikke helt tryg ved sådan en lille hund - det gik meget stille og roligt og med en lille nervøst logren.
Så tænker jeg - Kan trunte have indflydelse på det, hun er jo også lille .... eller kan det være fordi den anden var ældre ?
( jeg er ikke sikker på at det var en gammel hund, men det tror jeg. )
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 586
Vores nabo har en lille hund, som ikke kan lide andre hunde og den gør rigtig meget, og det har gjort at vores Kakki ikke er så vild med små hunde.. Men det kan være mange ting.. Måske også fordi Bella ved Trunte bestemmer, og derfor "venter" hun med at gøre noget/sige hej, før hun får lov af Trunte.. :o)
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Så tænkte også at det nok var hende.
Trunte var oppe foran et stykke væk, så det havde ikke noget med hende af gøre der ... men tænkte på om Bella måske bare tror at man skal passe på de små hunde, de kan jo være farlige
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 586
Sådan har vores det også med små hunde.. Og hun er ellers en meget stor hund :o)
"bange" for små hunde.