{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Kursus "Med vold og magt" {{forumTopicSubject}}

Vi ved jo alle at hunde er født med evnerne til at lystre kommandoer.

Fra fødsel ved de sagtens hvad renlighed, gå pænt, sit, gå hen og læg dig og hold kæft betyder; det er blot om at råbe og udøve vold på hunden indtil den indrømmer at den ved hvad man mener.

Hunde er dominerende, provokerende og gør mange ting for at irritere sin ejer - den elsker at være uvenner og det er op til DIG som ejer at stå hårdt ned (også bogstaveligt) når hunden udviser flabede tendenser.

Rigtig mange danskere - og gud nåde mig også i resten af verden - har fået ind i hovedet at hunden er et tænkende væsen med evnen til at samarbejde - WROOOOOOONG!

Nogle tror såmen også, at hunden ikke tager skade af at kunne bevæge sig frit i hjemmet og .. tro det eller ej .. kan tillade sig at være i møbler, spise først og .. kan næsten ikke sige det.. gå først ud af døren !!!
- Vi ved alle at hunden så vil tro den ejer verden, og det er DER mit kursus vil være nyttigt.

Hunde skal ofte tages i nakken og vendes om på ryggen og holdes på struben, jeg viser glædeligt hvordan dette udføres mest smertefuldt (så hunden jo forstår det dumme dyr) på både hvalpe og voksne.

Lad os få bugt med køtere der tror verden af deres, lad os med den magt hunden forstår få kontrol.. Lad os vise hvem der bestemmer.

*ironi kan forekomme ; ) *

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kursus "Med vold og magt"
Kommentér på:
Kursus "Med vold og magt"

Annonce