{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Hun knurrede af min mand igår... ? {{forumTopicSubject}}

Igår sad jeg i sofaen og Laura(hunden) sad ved siden af..
Jeg snakkede i tlf med min søn og min kæreset stod 1½ meter foran os , stille for at lytte med og vente på at det blev hans tur til at snakke med junior.

Efter et par minutter havde Laura pludselig rejst børster og fik korte mundvige og rejste sig langsomt mod min kæreste mens hun knurrede..
Vi kiggede bare på hinanden og rystede lidt på hovedet.
Skubbede Laura ned fordi at hun forstyrrede min samtale og hun gik så over i sin kurv som er lige op ad sofaen som om at intet var hændt og faldt i søvn...

Gad vide hvad det egentlig gik ud på ?! ...
Hun er slet ikke besidderisk på nogen måde overfor mig. Hun er rigtigt meget klar over hvor hun er på rangstigen her i hjemmet og respekterer også min kæreste næsten ligeså meget som jeg. (Hun lystrer mig bedre men det er også mig der går med hende så det er jo klart)


Følte hun sig truet fordi at han stod der helt stille midt i stuen og glemte hvem han var ?
Og hvorfor gik hun ikke engang hen og snuste til ham da jeg skubbede hende ned, men istedet bare gik hen i sengen og faldt om.. Ikke engang nogen oversprignshandlinger, slikken eller ryste sig blev det til - som hun plejer når hun har haft en mildt stressende situation..



Er ikke bange for at hun nu ændrer sig eller noget, men undrer mig bare hvad dét gik ud på *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun knurrede af min mand igår... ?
  • #1   12. aug 2009 ja det er ikke til at vide.

    stod han m ryggen til et vindue, så hunden fik solen i øjnene, og ikke ku se præcis hvem det var?
    hvordan så hunden ud i secunderne inden hun knurrede? har han stået og ubevidst stirret på hende, og hun har kigget lidt væk og undgået hans blik, og truende kropsholdning? hvordan stod din kæreste? var det med hænderne i lommen, så han får skudt skuldrene frem og gjort sig bred?

    det er svært når man ikke har set det ske... hvorfor har i ikke et videokamera der filmer alt i hverdagen, i tilfælde af sådan noget her? smiley


  • #2   12. aug 2009 *Gg* - Ja damn it . vi skulle ha' haft et kamera lige dér *G*

    Det var ved at blive mørkt udenfor og stuen var en smule dunkel (Men det skulle være i tusmørket at hunde ser bedst)
    Han har sikkert stået og stirret på hende eller det har lignet for hun sad tæt på mig. Han stod med front mod os, med armene ned langs siden og han ser altid stor og bred ud fordi at han er det *G* ...

    Hun har ligget og kigget på ham da der ikke var andet at kigge på og hun er altid opmærksom på når vi er oppe af sofaen for så kan det jo være at der sker noget sjovt for hende.
    Hun kigger sjældent væk når man nedstirrer hende. Hun er ret selvsikker selvom at hun godt ved hvem der bestemmer.


  • #3   12. aug 2009 Kan hun have sovet eller døset og være blevet lidt forskrækket over den "fremmede" mand, der stod foran hende og var farlig, da hun vågnede? Så er hun v¨gnet lidt mere, har opfattet, hvem det var og er gået han i kurven.

  • #4   12. aug 2009 Maj-Britt -
    Hmm, jeg tror ikke at hun har sovet dybt.
    Jeg ringer til min svigermor som har min søn og snakker med hende og så med vores søn..

    Men mit gæt er også at hun ikke har kunne genkende ham et kort øjeblik måske


  • #5   12. aug 2009 Ayla - Ja det må ha' været det..

    Hvis du kendte Laura så ville du ikke ha' blevet utryg smiley
    Hun er den mest menneskeglade hunde jeg NOGENSINDE har mødt.. Bortset fra når der står skumle ukendte mænd midt i stuen og glor på hende åbenbart ...


  • #6   12. aug 2009 Jeg har oplevet det samme med mine hunde, men af forskellig årsag.

    Lia kan godt finde på at knurre af folk hun kender hvis det f.eks. er halvmørkt udenfor og de står halvt bag bilen eller i garagen så hun ikke kan se dem ordentligt.

    Min første hund Aqui knurrede to gange af mig (i lømmelalderen) for liiiige at prøve mig af. Hun fik et møgfald og så var den potte ude. smiley


  • #7   12. aug 2009 Det kunne godt lyde som om at han ubevidst har kommet til at stirrer på hende! For som Ayla & Emma skriver kan hun vel genkende ham på duft? Han har måske ubevidst haft en truende kropsholdning?

  • #8   12. aug 2009 M.I - Jeg ved at det i hvert fald ikke var for at prøve nogen af at hun knurrede, for det ligger slet ikke til hende at 'udfordre' mennesker og slet ikke os...

    AnneLise - Ja han har nok set lidt for skummel ud mens han stod der helt stille og stirrede..

    Dobie - *Gg* , Ja jeg var også dødsensræd da jeg tog billedet !! På-hovedet-knurre ? smiley


Kommentér på:
Hun knurrede af min mand igår... ?

Annonce