{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

AK - alle de oplæg og meninger {{forumTopicSubject}}

For tiden er der utroligt mange emner om diverse hunde, og der er lige så mange meningen om disse,

Synes at HG handler mere om meninger end om hunde, og hvad vi vil med vores hunde.

Hvad med at slå koldt vand i blodet, og vent til der evt. kommet noget konkret på bordet.

Selføllig er det høj auktuelt på tiden. Men der bliver raslet med sablerne i alle ender og kanter.

Jeg synes at man skal tage det med ro, og få så meget ud af hunden, som man nu kan.

Tror at alle er godt trætte af omtaler mm.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AK - alle de oplæg og meninger
  • #1   11. aug 2009 Mange enmer og alligevel laver du lige et mere smiley

• #2   11. aug 2009 Hvis muskelhunde skal forbydes (hvilket de ikke skal). Så skal det også forbydes at folk må gå med 3-4 hunde på samme tid. Det er ikke ansvarligt.

• #3   11. aug 2009 Daniel H - hvorfor er det ikke ansvarligt?? Man kan da sagtens gå med 3-4 hunde på samme tid, forudsat at de går pænt i snor.

• #4   11. aug 2009 Forstår virkelig ik folk har lyst til at blive ved med at diskuttere dette emne, hvad kan i gøre ved at sidde og diskutere? Det er det samme alle tråde udarter sig til - tilsvining af hinandens hunde og personlige angreb! Og alt sammen fordi vi har hver vores meninger om tingene og ik kan acceptere andres meninger!!!!!

"Fri mig for det onde"

• #6   11. aug 2009 Hm.... jeg synes det gir et meget godt billede af to grupper avlere / ejere af omtalte ´listehunde´ - de meget seriøse / ansvarlige og modsat de fuldstændigt uansvarlige, som tydeligt viser, at de er ligeglade med hvorvidt racerne bliver forbudte eller ej og ikke forstår / har sat sig ind i den problematiske udvikling !

Kan vi bruge dette til noget ?
    Ja, det mener jeg afgjort vi kan og det ville være helt fint, hvis beslutningstagerne om forbud eller ej læste med - det ville i den grad være lærerigt.
    Mit håb er også, at der sidder en del ejere af kamp-/muskelhunde der lærer af de argumenter, der holder ;o)

• #8   11. aug 2009 Sus - er der nogen der gør beslutningstagerne opmærksomme på alle de argumenter der er?

Må ærligt indrømme at jeg ikke har fulgt så meget med i debatten om forbud eller ej, men der vil jo altid være nogen der bryder reglerne og så er man lige vidt...

• #9   11. aug 2009 Ja Rikke...det er der da.
    Bl.a. DKK og Dyrenes beskyttelse.

Kommentér på:
AK - alle de oplæg og meninger

Annonce