889 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Ikke alle unge fyre.. Ikke alle unge fyre..

.. er lige så glade med muskelhunde!

Det fik jeg vist lige lært i dag, da jeg kom til at skræmme livet af nogle unge gutter..

Jag havde kørt hele vejen hjem fra Jylland af, og parkerede i vores gård. Tog hunden samt køletasken ud af bilen, og begyndte at gå mod bygningen.
Vi har en lille "gård" ved vores private parkeringsplads, gården er dækket mere eller mindre af til omverdenen med en stor hæk, og der er en lille indgang.
Jeg kan høre tydelige råb og larm derindefra, og er derfor ikke i tvivl om at der sidder nogle derinde som IKKE bor her.
Jeg går ind for at bede dem gå, og i det jeg kommer til syne i indgangen, springer to af fyrene op på bordet og står og kigger skrækslagent på min lille Bassehund som er i snor en halv meter foran mig!
Jeg spørger om de bor her, men de glor bare på hunden. Så spørger jeg igen, og de siger nej, hvorefter jeg beder dem gå, og vender om..

Da jeg står ved døren til bygningen, som er ca. 10 meter fra gården, tør de fleste af drengene stadig ikke gå ud, pga. hunden, men samtidig er de tydeligvis skidebange for mig (grundet hunden) og vil gerne væk..

Ak ja, mon det er sidste gang vi har besøg af uvelkomne gæster? *gg*..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke alle unge fyre..
  • #1   24. jul 2009 Og for god ordens skyld, så forsøgte jeg ikke at skræmme nogen overhovedet, men er altså vant til at folk på vejen (og i byen generelt) ikke har noget imod min hund, og de fleste unge drenge hænger ud i klubben et par numre nede af vejen, og har derfor ofte set min hund..

• #2   24. jul 2009 Maria,
    haha! Ja.. Hun er sq farlig..

Kommer der med blottede tænder og fråde om munden smiley

• #3   24. jul 2009 Ja, der er nopk også bare folk, som er bange for hunde generelt.

Selma har nemlig været skyld i at et kæmpe Brian-brød ikke turde gå ud fra den lokale 7-eleven, som ligger på et hjørne med lyssignal, hvor vi stod med ryggen til og ventede på at der skulle blive grønt for os.....

Jeg må indrømme, at jeg kom til at udbryde, at han skulle tage sig sammen, for vi stod jo slet ikke og nedstirrede ham eller noget !!
    - undskyldte bagefter....for vidste jo godt, at man bare kan være bange !!

Mvh. Hende med næsten helbredt dobermanns-fobi *rødmer*

• #4   24. jul 2009 Nååå - lille Gayser. *g*

Ja, hvad medier m.m. ikke kan pådutte folk af fordomme m.m.

Så er det godt at vi/flertallet ved sandheden og også at Gaya er smadder sød.

• #5   24. jul 2009 Heidi,
    ja, det er der jo.. Flere af drengene var udlændinge, så hvis jeg havde set inden at de var det, havde jeg sat hunden i bilen.. For er jo godt klar over at mange indvandrerdrenge er bange for hunde..
    Men nøj, han sprang hurtigt op!!

Engang da hun var hvalp, legede hun med nogle andre hunde nede i parken. Primært små terrierer.
    Nogle drenge sad på en bænk derfra, og "gøede" og "bjæffede" af hundene.. Efter lidt tid reagerede hundene dog, og flere af de små cairn og andre terriere løb gøende hen til drengen! Og nøøj, hvor kunne de komme hurtigt væk!.. Men tjaaaa, så kan man lære ikke at gø af hunde smiley

Line og K&B,
    Hun ser faktisk bare skidefarlig ud! smiley lol! Især med sin nye røde sele.. hehe..

• #6   24. jul 2009 Ja så er det jo du mangler et overvågningskamera,
    Så vi ander kunne se det,

Men ja, det er nok første og sídste gang de sidder der uden en indbydelse.

Og en lille skræk i livet, skulle være sundt !!!!.

• #7   24. jul 2009 haha i har gården i fred nu. de skal ikke nyde noget af at komme tilbage-.

da kiwi var hvalp, hun var måske 4 mdr og ca 7 kilo tung der havde vi besøg af en af min kærestes lidt "seje" kammerater. Han var dog lidt skeptisk overfor vores lille "kamphund".
    Da hun så lå og sov ved siden af han i sofaen var han ellers smeltet. da hun så åbnede munden og kom med et nys, fløj han over i den anden side af sofaen og var ved at få våde bukser over vores lille pelsklump smiley og jeg SKRALD grinede smiley

• #8   24. jul 2009 Misja,
    haha! En dejlig historie.. Kunne lige se det for mig..

Har også en kammerat der ikke er særlig glad for dyr.
    En dag spiste han hos mig, og da vi sad i sofaen, kom den ene kat hen, og kom til at røre hans ben med sin hale.. Han sprang op og skreg nærmest..

Priceless smiley

• #9   24. jul 2009 Min brors den lille amstaff viser bisser og rynker snuden når hun vil mysse og det tog altså lidt tid at vænne sig til ikke at rykke forskrækket tilbage når der kommer et skarpt blottet tandsæt lige imod ens ansigt :o)

• #10   24. jul 2009 Sanne M : lyder som Selma...hun smiler også !!

• #11   24. jul 2009 Det er så specielt :o)

• #12   24. jul 2009 Ja...en af de mest charmereden ting ved hende er netop hendes meget veludviklede mimik *gg*

• #13   24. jul 2009 Er der også lyd på hende? Min brors vov, den mindste snakker hele tiden ... snakkehoved er hun :o)

• #14   24. jul 2009 Ja...dog ikke konstant, men hun brummer og "hviner" en del *hehe*

• #15   24. jul 2009 Lige nu er hun igang med aftenens "Gå så for %&¤&¤% i seng" -brummekoncert !!

Kommentér på:
Ikke alle unge fyre..

Annonce