21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Ikke alle unge fyre.. {{forumTopicSubject}}
.. er lige så glade med muskelhunde!
Det fik jeg vist lige lært i dag, da jeg kom til at skræmme livet af nogle unge gutter..
Jag havde kørt hele vejen hjem fra Jylland af, og parkerede i vores gård. Tog hunden samt køletasken ud af bilen, og begyndte at gå mod bygningen.
Vi har en lille "gård" ved vores private parkeringsplads, gården er dækket mere eller mindre af til omverdenen med en stor hæk, og der er en lille indgang.
Jeg kan høre tydelige råb og larm derindefra, og er derfor ikke i tvivl om at der sidder nogle derinde som IKKE bor her.
Jeg går ind for at bede dem gå, og i det jeg kommer til syne i indgangen, springer to af fyrene op på bordet og står og kigger skrækslagent på min lille Bassehund som er i snor en halv meter foran mig!
Jeg spørger om de bor her, men de glor bare på hunden. Så spørger jeg igen, og de siger nej, hvorefter jeg beder dem gå, og vender om..
Da jeg står ved døren til bygningen, som er ca. 10 meter fra gården, tør de fleste af drengene stadig ikke gå ud, pga. hunden, men samtidig er de tydeligvis skidebange for mig (grundet hunden) og vil gerne væk..
Ak ja, mon det er sidste gang vi har besøg af uvelkomne gæster? *gg*..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
dec 2008
haha! Ja.. Hun er sq farlig..
Kommer der med blottede tænder og fråde om munden
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Selma har nemlig været skyld i at et kæmpe Brian-brød ikke turde gå ud fra den lokale 7-eleven, som ligger på et hjørne med lyssignal, hvor vi stod med ryggen til og ventede på at der skulle blive grønt for os.....
Jeg må indrømme, at jeg kom til at udbryde, at han skulle tage sig sammen, for vi stod jo slet ikke og nedstirrede ham eller noget !!
- undskyldte bagefter....for vidste jo godt, at man bare kan være bange !!
Mvh. Hende med næsten helbredt dobermanns-fobi *rødmer*
maj 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 336 Svar: 2.124
Ja, hvad medier m.m. ikke kan pådutte folk af fordomme m.m.
Så er det godt at vi/flertallet ved sandheden og også at Gaya er smadder sød.
dec 2008
ja, det er der jo.. Flere af drengene var udlændinge, så hvis jeg havde set inden at de var det, havde jeg sat hunden i bilen.. For er jo godt klar over at mange indvandrerdrenge er bange for hunde..
Men nøj, han sprang hurtigt op!!
Engang da hun var hvalp, legede hun med nogle andre hunde nede i parken. Primært små terrierer.
Nogle drenge sad på en bænk derfra, og "gøede" og "bjæffede" af hundene.. Efter lidt tid reagerede hundene dog, og flere af de små cairn og andre terriere løb gøende hen til drengen! Og nøøj, hvor kunne de komme hurtigt væk!.. Men tjaaaa, så kan man lære ikke at gø af hunde
Line og K&B,
Hun ser faktisk bare skidefarlig ud! lol! Især med sin nye røde sele.. hehe..
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 708
Så vi ander kunne se det,
Men ja, det er nok første og sídste gang de sidder der uden en indbydelse.
Og en lille skræk i livet, skulle være sundt !!!!.
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
da kiwi var hvalp, hun var måske 4 mdr og ca 7 kilo tung der havde vi besøg af en af min kærestes lidt "seje" kammerater. Han var dog lidt skeptisk overfor vores lille "kamphund".
Da hun så lå og sov ved siden af han i sofaen var han ellers smeltet. da hun så åbnede munden og kom med et nys, fløj han over i den anden side af sofaen og var ved at få våde bukser over vores lille pelsklump og jeg SKRALD grinede
dec 2008
haha! En dejlig historie.. Kunne lige se det for mig..
Har også en kammerat der ikke er særlig glad for dyr.
En dag spiste han hos mig, og da vi sad i sofaen, kom den ene kat hen, og kom til at røre hans ben med sin hale.. Han sprang op og skreg nærmest..
Priceless
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
mar 2009
okt 2007
mar 2009
okt 2007
mar 2009