{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Ikke alle unge fyre.. {{forumTopicSubject}}

.. er lige så glade med muskelhunde!

Det fik jeg vist lige lært i dag, da jeg kom til at skræmme livet af nogle unge gutter..

Jag havde kørt hele vejen hjem fra Jylland af, og parkerede i vores gård. Tog hunden samt køletasken ud af bilen, og begyndte at gå mod bygningen.
Vi har en lille "gård" ved vores private parkeringsplads, gården er dækket mere eller mindre af til omverdenen med en stor hæk, og der er en lille indgang.
Jeg kan høre tydelige råb og larm derindefra, og er derfor ikke i tvivl om at der sidder nogle derinde som IKKE bor her.
Jeg går ind for at bede dem gå, og i det jeg kommer til syne i indgangen, springer to af fyrene op på bordet og står og kigger skrækslagent på min lille Bassehund som er i snor en halv meter foran mig!
Jeg spørger om de bor her, men de glor bare på hunden. Så spørger jeg igen, og de siger nej, hvorefter jeg beder dem gå, og vender om..

Da jeg står ved døren til bygningen, som er ca. 10 meter fra gården, tør de fleste af drengene stadig ikke gå ud, pga. hunden, men samtidig er de tydeligvis skidebange for mig (grundet hunden) og vil gerne væk..

Ak ja, mon det er sidste gang vi har besøg af uvelkomne gæster? *gg*..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke alle unge fyre..
Kommentér på:
Ikke alle unge fyre..

Annonce