Løse hunde indfanget i Albertslund {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Da jeg igår kørte ind på min parkeringsplads ved Længerne i Albertslund, var jeg lige ved at køre 2 hunde ned som strejfede omkring.
Der skete heldigvis ikke noget.
Jeg fuglte efter hundene, som bestemt ikke brød sig om at jeg var i nærheden. Jeg fik dem ind i en lukket have, så jeg kunne bede om hjælp og undersøge om de var mærket.
Naboen til haven kommer ind for at hjælpe mig. Hende og nogle andre har også ledt efter hundene, efter den mindste havde været inde og dræbt hendes nabos killing. Det var missemors eneste killing, på kun 5 uger.
Nå men nu var de "fanget" i haven, og da den store før havde været agressiv overfor beboere i området, blev jeg og en anden og ventede på at falck kom.
Det gik HELDIGVIS kun 2½ time (ironi kan forekomme) ..
Den mindste: Dansk svensk gårdhund/terrier blanding - 12-15 kg. Tæve. Venstre øre hang, højre stod op, men manglede toppen/bidt af. Omkring 7-8 år. Hvid med lysebrune pletter .. Brunt læderhalsbånd uden hundetegn. Muligvis i løbetid.
Den største: Retriverblanding, 30-35 kg. Han. Meget gylden brun i pelsen- mørkere end "normal" golden eller gul labrador, semi langt hår. Omkring 4-5 år.
Sort læderhalsbånd uden hundetegn.
Begge hunde er blevet kørt til Rødovre dyreinternat, sagde falck manden ..
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 32 Svar: 129
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 596
Ja - de er ihvertfald ikke blevet passet på . Den stor havde sår på benene og en byld på str. med en tennisbold på siden ..
Det sku sørgeligt .. Fik helt ondt af hundene ..
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 32 Svar: 129
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 596
Heh .. Jaaa - heldig eller nysgerrig .. Tjooeh *g*
Løse hunde indfanget i Albertslund