801 visninger
|
Oprettet:
Forstår ik hvorfor?? {{forumTopicSubject}}
kan ik forstå hvorfor "alle hader" muskel hunde. når jeg går med min på gaden går folk over på den anden side eller skriger når jeg går forbi.... forstår ik hvorfor???
i starten griner man bare og tænker hvor uvidende de er men i længten bliver man bare træt, forstår i hva jeg mener???
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Anden så er det ikke kun dem de går over på den anden side for.
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 992
mar 2005
mar 2005
mar 2005
mar 2005
mar 2005
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Emner: 52 Svar: 1.500
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 169 Svar: 2.280
stort set alle i min familie elsker min morgan men så er der lige 2 pylre høns der vælger at ringe til mine forældre inden en fødselsdag for at sige at deres børn altså ikke kommer hvis min hund kommer.... HVORFOR? han har aldrig gjort en flue fortræd hva fanden er deres problem... nåh ja men hvis de skal være hunde racister skal jeg så også ringe til dem og sige mig og morgan kommer sgu ikke fordi vi ikke kan li dine sorte unger ej come on man... hva med at gi folk en chance... jeg vidste sgu godt at alle folk ikke ville komme til at ku li min hund da jeg valgte en muskelhund men at min familie lige frem skal ringe og sige sådan det fatter jeg intet af... til sidst må deres børn heller ikke gå ud og lege nej gud de ku jo få fugle-influ eller nej falde og få en sten i knæet.... jeg har sgu aldrig som lille været bange for dyr men jeg har sgu også altid fået lov at omgås alles dyr... min forældre har aldrig ringet til min onkel som havde en hund der bed postbudet og bedt ham om at køre hunden væk... nej hunden blev lukket væk hvis nogen var bange for den...
ej men fatter det simpelthen ikke... min lille fætter elsker morgan og er ikke en lille piveskid fordi hans forældre sgu la ham prøve tingene i stedet for at gøre ham bange for alt... han ved sgu godt det ikke nytter noget at tude sig gemmen hele livet... det hjælper sgu ikke noget at gemme sig væk... hvis man skulle tro på alt hva man hørte ville man jo hverken ku drikke spise eller gå uden for en dør... come on verden la nu vær med at tro på alle de fucking rygter og lev efter jeres egne erfaringer
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 129
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Nu når det er nævnt, butde man måske indse, at der burde rydes op i disse.
Hvad med at man begynder at se på hvordan man opfører sig i gadebillede.
Jeg møder nogle næsten hverdag - og de er total ligegald, de hverken trækker sig, eller udviser hensyn til andre personer der færdes på gaden. Næ folk kan bare flytte sig.
Det er derfor at man sætter alle over en kam. og at folk ikke bryder sig om disse.
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
De her fordomme, møder jeg sjælden IRL...Kan ikke helt få det til at hænge sammen, for jeg ligger nu mest mærke til alle de gode oplevelser man får.
Har fuld forståelse for folk der ikke bryder sig om hunde, og hvis de så er helt vilde med Murphisten...Jamen så er det da bare herligt.
Nu har jeg selv være meget bange for store hunde, og du kan tro jeg dannede mig et indtryk, om det var en hund jeg turde gå forbi eller skulle over på den anden side.
Kommer man gående med en hund der, trækker, tripper, skælder du ud, hopper den op ad folk og gør dén...Jamen så får man et indtryk af den pågældene race...Sådan er det bare...
Viser du dig som god og rolig repræsentant jamen så for du osse de gode oplevelser....
Og ruller folk med øjene..Jamen lad dem gøre det.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Ii ved nok biip!!
Jeg skulle på stranden en eftermiddag. Da jeg kørte derind for at parkere så jeg to løse muskelhunde. Fint nok. Men da ejerne drejede om hjørnet kørte jeg igen. Det var to unge fyre, med hængerøve, alt for stort tøj, lasket gang og kasketterne bagvendt. Fordomme. Måske. Vi køret længere ned ved skoven i stedet.
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
Men der er alligevel nogen der blir bange, men der er jo altså også nogle byfolk som ikke er vant til at omgås hunde og slet ikke den store type, så de går langt udenom, men samtidig er der da også dem som blir dybt facineret og stopper op og vil snakke og kæle med hende. Det bunder vel i uvidenhed for nogles vedkommende.
aug 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 139
Det handler primært om, at have styr på sin hund når man skal passere folk og så få øjenkontakt og send folk et smil, det hjælper altså! Jeg har aldrig fået kommentare om dræberhund og den slags, og det er YDERST sjældent at folk går i en bue uden om os. Jeg udviser kontrol over min hund og sørger for, at han ikke snuser til folk med mindre de vil snuses til.
Altså: kort snor og et venligt smil når i går blandt pøblen ;o)
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Svar: 8
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Svar: 8
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Synes faktisk det er rigtigt synd når nu man ved at der er flere gode kenneler her i Danmark der virkelig kæmper for deres hundes ry....Håber ikke deres arbejde er helt spildt....
Måske bliver i sure over det, men det er sådan det er bleven efter bare 3 mdr.
feb 2006
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 670
det bedste eks er den gang den lille pige blev bidt ihjel af den der hyrdehund (kan ikke huske racens navn) det første billeder der blev bragt i BT var et billede af en Rottweiler! Det klagede en af mine venner over indtil BT og fik beskeden tilbage at det bare var for at folk vidste det var en hund der havde gjort det!! Når medier ser sådan på det er der jo ikke noget at sige til at muskehunde får et dårligt ry!
Desværre er der også mange mennesker der anskaffer sig muskehunde for de helt forkert grunde. og slet ikke sætter sig ind i hvad sådan en hund har brug for!
Gudske lov er der ved at ske en lille ændring i dette billede!!
Forstår ik hvorfor??