564 visninger
|
Oprettet:
NU er der noget jeg ik forstår... {{forumTopicSubject}}
NU er der noget jeg ikke forstår....... hvorfor gir folk lav bare fordi der mangler tekst eller der ik er nok billeder....... hvorfor så ikke lade være med at stemme indtil de får sat flere ind og der bliver skrevet mere....
det man stemmer på er vel om man syns hunden er køn / sød / sjov osv.......
ellers tror jeg at jeg vil til at stemme lav til dem der skriver for meget og har for mange billeder på........ *GGGGG*
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Jeg stemmer OSSE på om billederne er gode, skarpe og viser hunden...
Ikke at det behøver være fotografbilleder, men jeg giver ikke høj til en hund der kun har uskarpe og dårlige billeder...
En lav kan jo i øvrigt ændres, når/hvis hunde får bedre billeder eller hvad det nu måtte være...
Og hvis ikke man må bruge lav og middel, hvad skal vi så lige med stemmesystemet???
Nogen gange synes jeg altså folk er for sarte
jan 2007
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
jan 2007
En lav bliver MEGET sjældent givet (og så med begrundelse), og så vil det være hvis der er nærmest ingen og MEGET dårlige/utydelige billeder
-og ændres straks der kommer billeder man rent faktisk kan se hvad forestiller...
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 1.112
syns godt jeg kan bedømme en hund på et billed........behøver altså ik 10 billeder for at se om den er nuttet
naturligvis vil jeg gerne se mange af jeres billeder men hvis man kun har et par stykker syns jeg bestemt ikke der er nogen grun til lav......
jan 2006
jan 2006
jan 2007
Det samme gælder nogen profiler herinde hvor der er 2-3 hunde oprettet i samme profil -af og til får de osse bare en kommentar...
Som sagt giver jeg ikke lav på bagrund af at jeg synes hunden er grim, jeg ikke kan li' racen eller noget i den stil
-det er udelukkende i de grelle tilfælde hvor man praktisk talt ikke kan se hvad den forestiller (hvis jeg da gider bedømme) -det andet ville jo være ondt mod en hund familien jo højst sandsynligt holder af...
Og giver ALTID begrundelse til alt andet end høj
jan 2007
For mig er en lav ikke ond eller noget -den fortæller bare at der er nogen ting ved profilen der langt fra er godt nok
Tilgengæld kan jeg godt irriteres over lavstemmer der ikke får en kommentar med -hvordan skal man så vide hvad det er der skal ændres?
jan 2006
har iøvrigt heller ikke set at der er nogen der har skrevet : du har fået høj fordi du har en skide god profil *G*
det er altid..... høj fordi han/hun er sød ...lækker osv
jan 2007
Men har mere end en gang skrevet "gode billeder" e.l. :o)
Jeg bedømmer som sagt lidt på hunden og lidt på billederne...
Er de en hund jeg synes er aldeles ucharmerende og grim (er ikke sket endnu), jamen så springer jeg bare over, for det ville jeg ikke give lav/middel for...
jan 2007
Men den havde knaldgode og specielle billeder, og en fantastisk beskrivelse (læser den jævnligt for den er dælme både sjov, of stråler bare af makkerskab mellem hund og ejer)... så den fik en x-høj
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.433
Det er jo ikke hunden man bedømmer... Den kender man jo ikke...
Det er billederne.... Hvor skarpe er de.. Viser de hunden godt etc.
5 uskarpe, mørke billeder taget i en dårlig vinkel... Det kunne give en lav fra mig.. men altid med en kommentar til brugeren om hvorfor, så det er muligt for denne at rette det... Og så retter jeg selvfølgelig når billederne er blevet bedre
NU er der noget jeg ik forstår...