{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

NU er der noget jeg ik forstår... {{forumTopicSubject}}

NU er der noget jeg ikke forstår....... hvorfor gir folk lav bare fordi der mangler tekst eller der ik er nok billeder....... hvorfor så ikke lade være med at stemme indtil de får sat flere ind og der bliver skrevet mere....
det man stemmer på er vel om man syns hunden er køn / sød / sjov osv.......
ellers tror jeg at jeg vil til at stemme lav til dem der skriver for meget og har for mange billeder på........ *GGGGG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU er der noget jeg ik forstår...
  • #1   14. mar 2008 Jeg stemmer ikke kun på om hunden er sød...

Jeg stemmer OSSE på om billederne er gode, skarpe og viser hunden...
    Ikke at det behøver være fotografbilleder, men jeg giver ikke høj til en hund der kun har uskarpe og dårlige billeder...

En lav kan jo i øvrigt ændres, når/hvis hunde får bedre billeder eller hvad det nu måtte være...

Og hvis ikke man må bruge lav og middel, hvad skal vi så lige med stemmesystemet???

Nogen gange synes jeg altså folk er for sarte

• #2   14. mar 2008 Tænk på at dette er et galleri = billederne må da have NOGET at skulle sige

• #3   14. mar 2008 jeg stemmer aldrig lav kun høj eller x stra . og jeg dømmer ud fra hunden . ikke hvor mange billeder der er eller hvor meget tekst der er . ikke alle er gode til at formulerer sig og så god til det med com og billeder..

• #4   14. mar 2008 jeg tænker mest på hunden og det den betyder for sin familie og derfor giver jeg ikke lav

• #5   14. mar 2008 Tilføjer så lige at det ikke KUN er billederne jeg kigger efter, men self osse hunden -lidt af begge:o)

En lav bliver MEGET sjældent givet (og så med begrundelse), og så vil det være hvis der er nærmest ingen og MEGET dårlige/utydelige billeder
    -og ændres straks der kommer billeder man rent faktisk kan se hvad forestiller...

• #6   14. mar 2008 jeg gir aldrig lav.......... fordi hvad jeg syns er smuk er ik nødvendigvis det du syns er smuk........ smuk er mange ting. syns ik rigtigt jeg kan tillade mig at sige nogens hund....børn ...kone ...tøj er grim ( lav)
    syns godt jeg kan bedømme en hund på et billed........behøver altså ik 10 billeder for at se om den er nuttet smiley
    naturligvis vil jeg gerne se mange af jeres billeder men hvis man kun har et par stykker syns jeg bestemt ikke der er nogen grun til lav......

• #7   14. mar 2008 stemmer bare ikke hvis der er noget ved billederne jeg ikke kan se.........eller hvis det ikke er en hund jeg syns er nice *S*.....

• #8   14. mar 2008 og grund med D og ikke grun *G*

• #9   14. mar 2008 Elin -jeg bedømmer ikke udfra antallet af billeder, men HVIS jeg overhovedet gider bedømme en hund med 3 MEGET utydelige billeder så få den altså lav (med begrundelse) som så bliver ændret såfremt der kommer andre billeder på hvor man kan se hunden...

Det samme gælder nogen profiler herinde hvor der er 2-3 hunde oprettet i samme profil -af og til får de osse bare en kommentar...

Som sagt giver jeg ikke lav på bagrund af at jeg synes hunden er grim, jeg ikke kan li' racen eller noget i den stil
    -det er udelukkende i de grelle tilfælde hvor man praktisk talt ikke kan se hvad den forestiller (hvis jeg da gider bedømme) -det andet ville jo være ondt mod en hund familien jo højst sandsynligt holder af...

Og giver ALTID begrundelse til alt andet end høj

• #10   14. mar 2008 Hvis ikke man vil bruge den skala der er, fordi andre kunne blive sure, så ser jeg ingen grund til at bedømme overhovedet.

For mig er en lav ikke ond eller noget -den fortæller bare at der er nogen ting ved profilen der langt fra er godt nok

Tilgengæld kan jeg godt irriteres over lavstemmer der ikke får en kommentar med -hvordan skal man så vide hvad det er der skal ændres?

• #11   14. mar 2008 jeg dømmer kun på hunden......
    har iøvrigt heller ikke set at der er nogen der har skrevet : du har fået høj fordi du har en skide god profil *G*
    det er altid..... høj fordi han/hun er sød ...lækker osv

• #12   14. mar 2008 Ekin -jamen jeg skriver ikke altid begrundelse når jeg giver høj...

Men har mere end en gang skrevet "gode billeder" e.l. :o)

Jeg bedømmer som sagt lidt på hunden og lidt på billederne...
    Er de en hund jeg synes er aldeles ucharmerende og grim (er ikke sket endnu), jamen så springer jeg bare over, for det ville jeg ikke give lav/middel for...

• #13   14. mar 2008 Har osse smidt en ekstra høj efter en hund som jeg egentlig ikke synes er noget helt specielt -sød jo, men ikke wow.

Men den havde knaldgode og specielle billeder, og en fantastisk beskrivelse (læser den jævnligt for den er dælme både sjov, of stråler bare af makkerskab mellem hund og ejer)... så den fik en x-høj

• #14   14. mar 2008 Hvilken værdi har høj, hvis der ikke findes middel og lav ?

Det er jo ikke hunden man bedømmer... Den kender man jo ikke...
    Det er billederne.... Hvor skarpe er de.. Viser de hunden godt etc.

5 uskarpe, mørke billeder taget i en dårlig vinkel... Det kunne give en lav fra mig.. men altid med en kommentar til brugeren om hvorfor, så det er muligt for denne at rette det... Og så retter jeg selvfølgelig når billederne er blevet bedre

Kommentér på:
NU er der noget jeg ik forstår...

Annonce