{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

gravid eller indbilsk {{forumTopicSubject}}

jeg har en blandings hund på snart 2 år, det er en rottweiler/ schæfer.
i hendes sidste løbe tid som var i starten at maj i år stod hun bundet i min have, da den ikk er indhegnet helt, og der legede hun så. jeg gik i bad og var væk i maks 15 minutter, da jeg kommer ud står der en hanhund ved hendes side. løber hen til hende men kan ikk se om han har været på hende, ringer til min dyrlæge og han siger at der har han nok ikk, da jeg kun var væk i 15 minutter.
nu er hun blevet tykkere og fået hænge bryster, det skal lige siges at naboen har for snart 14 dage siden fået en hundehvalp og de har leget sammen. nu har jeg bestilt tid til dr dyr, men hvad tror i er min hund gravid eller er det falsk? og hvis hun er hvor langt er hun så ca henne. lægger billeder ind af hendes bryster på min profil bella. har smurt dem med crem fordi hun havde et lille sår der

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid eller indbilsk
  • #1   21. jun 2009 kan se mange læser mit indslag men ingen svare? kunne godt bruge noget hjælp

• #2   21. jun 2009 Jeg kan ikke forstå at du ikke har været ved dr. dyr og fået taget en blodprøve og evt. abortsprøjte.
    Hvis hun er med hvalpe skal hun jo have hvalpefoder af en god kvalitet så hun har nogle resourser at tage af.

• #3   21. jun 2009 grunden til jeg ikk har været ved dr dyr er at min dyrlæge jo sagde at hun nok ikk var gravid. så slog tanken ud af hoved. nu får hun hundemad fra hills.

• #4   21. jun 2009 Har virkelig ingen idé om, hvorvidt din hund er drætig...((o:

Nogen hanhunde behøver dog kun få minutter og på 15 minutter kan hanhunden da sagtens nå at parre.

Godt at du har bestilt tid ved dyrlægen så du kan få konstanteret om der er hvalpe i hende.... for så skal du jo til at forberede dig eller tage stilling til evt. abort - hvis det ikke er for sent.

• #5   21. jun 2009 Det er svært at se udfra billedet om hun er drægtig eller ej. Hun kan jo som du selv skriver være falsk drægtig og tegnene er de samme der.

Hvis hun er blevet parret i starten af maj, ville hun ca være 6 uger henne nu, selvfølgelig afhængig af hvad dato parringen skulle havet fundet sted.

Så rigtig god ide at få hende til dyrlægen. Så kan han via scanning finde ud af om hun er med hvalpe eller ej.. Tror det er forsent med en abortsprøjte, men er ikke sikker..

Hvornår skal du til dyrlægen?
    Giver du en opdatering bagefter?

Vh Deepa ( der venter hvalpe i næste uge:0)

• #6   21. jun 2009 hej deepa E.

jeg fik først en tid onsdag den 1 juli fordi han var på ferie og min hund er ikk glad for andre dyrlæger end ham.

jeg skal nok give en opdatering, hvis hun er 6 uger henne så er der kun 2 uger til fødslen ( går de ikk 9 uger) burder der så ikk være mere fylde på maven og burder der ikk være mælk i brystene?

• #7   21. jun 2009 Jo de går i ca 62 dage ( 9uger) Så der er ca 3 uger til evt termin.

Det er forskelligt hvornår og hvor sent maven begynder at vokse og afhængigt af antal hvalpe osv.
    Min Bella begyndte først virkelig at vokse, da hun var 6 uger henne.

Nogle tæver for ikke mælk i brystern før fødsel. Min bella har haft mælk et par dage nu:0)

Men se hvad han siger den 1 juli. Jeg ville nok overveje en anden dyrlæge. Så du kan få svar før. Du bliver jo nødt til at have lidt tid til foberedelse. Og din tæve skal have hvalpe mad osv:0) Men det kan selvfølgelig være svært, man skal jo heller ikke stresse tæven med en fremmede dyrlæge.

Hvad dag er hun vet blevet parret, hvis det er sket?

Vh Deepa

• #8   21. jun 2009 Hov der skulle stå ca. 63 dage :0)

Kommentér på:
gravid eller indbilsk

Annonce